به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه" ، باقری گفت : بازی سنگینی با النصر داشتیم و سعی کردیم ریکاوری خوبی انجام بدهیم . ما بهتر بودیم و در این بازی موقعیت های خوبی داشتیم و این درحالی بود که آنها فقط یک موقعیت داشتندد اما فوتبال همین است .


او ادامه داد : از نتیجه راضی نیستم .البته فوتبال خوبی بازی کردیم و باید سه امتیاز می گرفتیم .

باقری درباره گل خورده پرسپولیس گفت : این گل تقصیر سوشا نبود . وقتی تیم گل می خورد هر 11 نفر مقصرند و دفاع و هافبک باید تلاش بیشتری می کردند و فضا را بر مهدوی می بستند .

باقری درباره تقسیم وظایف در کادر فنی هم گفت :آقای پانادیچ دستیاز اول است و من هم برای کمک اینجا هستم . برایم هم مهم نیست نفر چندم باشم چون تازه کار مربیگری را آغاز کرده ام . از آقای عبدی هم خبر ندارم و فقط مس دانم ایشان تشریف نیاوردند به اهواز .

بازیکن اسطوره ای سابق پرسپولیس درباره مشکلات تیم در دوره کادر قبلی هم گفت : آقای برانکو به مسائل انضباطی اهمیت زیادی می دهند و اتفاقات قبلی نباید در تیم تکرار شود . البته با مدیریت می شود بازیکنانی مثل صادقیان که به تیم و خودشان لطمه می زنند را کنترل کرد . من با او حرف می زنم و امیدوارم او بتواند خود را از حاشیه ها دور کند تا به تیم کمک بیشتری کند .

کریم همچنین گفت برانکو مسئولیت خطرناکی را قبول کرده و شرایط تیم در جدول مساعد نیست و باید از همه توان برای بهبود شرایط استفاده کرد .او ادامه داد : ما فقط سه روز است کنار تیم آمده ایم اما به هرحال تیم را به مرور برای مسابقات آماده خواهیم کرد.