به گزارش پارس به نقل از فارس ، علی کفاشیان در گفت‌وگو با داوود عابدی خبرنگار شبکه خبر در مورد اینکه پیش از این گفته بود کی‌روش به احتمال ۸۵ درصد می‌رود گفت: آن موقع که من این حرف را زدم مذاکرات با کی‌روش به بن‌بست رسیده بود و او به هیچ عنوان حاضر نبود که بماند و به کارش ادامه دهد اما وقتی به وزارت ورزش اعلام کرد نماینده‌ای از این وزارتخانه در جلسات حاضر باشد تا مشکلات را بررسی کند جلسه‌ای ۷ ساعته با او و نماینده وزارت ورزش داشتیم.

وی ادامه داد: در این جلسه کی‌روش دغدغه‌هایش برای تیم ملی را بیان کرد. دغدغه‌های او شخصی نبود و قبول کرد اگر شروطش محقق شود به کارش ادامه بدهد که نماینده وزارت ورزش هم صحبت کرد و قرار شد که انتظارات برآورده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح‌ کرد: دعوت‌نامه‌هایی که برای تیم ملی آمده بود را به کی‌روش دادیم تا کارش را شروع کند و او اکنون منتظر قرعه‌کشی مرحله اولیه جام جهانی است تا ببیند با کدام هم‌گروه می‌شویم.

کفاشیان در مورد اینکه شروط کی‌روش را پذیرفته گفت: شروط وقتی منطقی باشد آن را اجرایی می کنیم. ایشان تخمین زده که ۲۵ بازی رسمی و تدارکاتی تا صعود به جام جهانی باید داشته باشیم که ما برنامه‌ریزی می‌کنیم مشکلی نیست. وقتی ما حمایت داشته باشیم و او هم خیالش راحت باشد که وزارت ورزش حمایت می‌کند و دغدغه حذفش را ندارد به کارش ادامه می‌دهد.