به گزارش پارس به نقل از مهر، تمرین عصر روز شنبه تیم فوتبال استقلال پس از تساوی مقابل ذوب آهن با حضور تنها 15 تماشاگر در کمپ اختصاصی زنده یاد ناصر حجازی برگزار شد. در این تمرین حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری و ستار همدانی غایب بودند.


* اندک هوادارانی که در کمپ استقلال حضور داشتند از نتیجه بدست آمده مقابل ذوب‌آهن به شدت دلخور بودند و عنوان می‌کردند قهرمانی را که از دست دادیم تنها امیدواریم که بتوانیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را بدست بیاوریم.

* در اواسط تمرین بارش شدید باران باعث شد تا دقایقی تمرین تحت تاثیر بارندگی قرار بگیرد اما با کاهش یافتن شدت باران مجددا بازیکنان تمرینات خود را ادامه دادند.

* یکی از هواداران استقلال ضبط صوتی را با خود به روی سکوها آورده بود که صدای موزیک آن را زیاد کرد و همین موضوع باعث شد زرینچه از وی عصبانی شود و از او بخواهند تا ضبط صوت را خاموش کند.

* در غیاب قلعه‌نویی، جواد زرینچه دقایقی را با بازیکنان گفتگو کرد و نکات فنی بازی مقابل ذوب آهن را به آنان یادآوری کرد.

* در ابتدای تمرین بازیکنان استقلال زیر نظر مربی بدنساز حدود 15 دقیقه دویدند و سپس بازیکنانی که روز گذشته مقابل ذوب‌آهن به طور کامل به میدان رفته بودند پس از 30 دقیقه ریکاوری، کمپ را ترک کرده و دیگر بازیکنان زیر نظر سایر اعضای کادر فنی در غالب دو تیم صورتی و سبز یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند.

* وحید طالب لو به تنهایی زیر نظر کریم بوستانی تمرینات ویژه‌ای را انجام داد. برخی از هواداران اعتقاد داشتند که طالب‌لو از آمادگی خوبی برخوردار است و کادر فنی استقلال باید در مقابل ملوان از این دروازه‌بان استفاده کند.

تمرین تیم استقلال تهران راس ساعت 18 و 30 به پایان رسید. این تیم فردا از ساعت 17 و 30 تمریناتش را جهت دیدار مقابل ملوان بندرانزلی انجام خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه و از ساعت 17 و 30 در ورزشگاه تختی شهر انزلی به مصاف ملون بندرانزلی خواهد رفت.