به گزارش پارس به نقل از فارس، امیر قلعه نویی‌در ابتدای نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: مجدداً به جامعه رسانه تسلیت می‌گویم و میلاد اسلامی کسی بود که برخلاف یک نفر که عمروعاصی است برای قلم خود ارزش قائل بود.


وی افزود: برخلاف آن آقای عمروعاصی که به خاطر ارتباط فامیلی که دارد همه کاره ورزش شده، میلاد اسلامی انسانی متعهد بود. ای کاش همه از این ارتباطات فامیلی داشتند. من هم برای این دو جوان عزیز و میلاد اسلامی عزیز طلب مغفرت می‌کنم و خدا روحشان را شاد کند.

وی در خصوص بازی فردا گفت: من بازی قبل را دیدم به خصوص در نیمه دوم ما فکر می‌کردیم که شروع خوبی نداشتیم اما وقتی فیلم را دیدم متوجه شدم خوب بازی کردیم. قبل از بازی با فولاد پنجشنبه تمرینات ما به شانزده یا هفده نفر رسید اما حالا کرار به تمرینات ما اضافه شد و آماده‌ بازی با ذوب‌آهن هستیم.

قلعه‌نویی تأکید کرد: ما محکوم به برد هستیم و بازیکنانم بسیار با انگیزه هستند و هفته گذشته هم تمرینات خیلی خوبی داشتیم. در نهایت هم نتیجه دست خدا است.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه تغییراتی در تمرینات تیمش در هفته گذشته بود، گفت: ما اصلاً تغییراتی نداشتیم و تنها نفراتمان بیشتر شده است. شاید شاخ و برگ تمرین عوض شده باشد اما شکل تمرینات ما مثل چند سال گذشته است.

قلعه‌نویی با اشاره به تیم ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن از لحاظ مالکیت توپ بهترین تیم ایران است و قاسم حدادی‌فر یکی از بهترین بازیکنانی است که قبلاً هم با من سابقه همکاری داشته است و آنها یکی از اهدافشان تله‌گذاری و ضد حمله است در نهایت ذوب‌آهن مدیر بسیار خوبی مثل آقای سعد محمدی و سعید آذری دارد ضمن آنکه گل‌محمدی یکی از مربیان خوب ایران است ما نباید از نقش آذری که این تیم را نایب‌قهرمان آسیا کرد بگذریم.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که چقدر برای تیمش شانس قهرمانی قائل است،‌ گفت: ما هنوز نا امید نیستیم و به بازیکنانم گفتم که 6 بازی حذفی پیش رو دارید. خداوکیلی امسال به ما ظلم شد و از زمانی که ما قهرمان شدیم تا الآن نتوانستیم تمرین درست و حسابی داشته باشیم.

قلعه‌نویی افزود:‌ شما ببینید قبل از بازی با شیلی به ما گفتند یعقوب کریمی را به شیلی بفرستید. در حالیکه مهرداد جماعتی خیلی آماده بود و یعقوب کریمی مصدوم حتی خود یعقوب کریمی مصاحبه کرد و تیم پزشکی را هم گفت که این بازیکن مصدوم است. این نفرات می‌خواستند مثل بازی با عراق همه چیز را به گردن من بیندازند مثل باختی که به عراق داشتیم وقتی ماجدی به من گفت کریمی را می‌خواهند من از او سؤال کردم مطمئنی کریمی را می‌خواهند چون او مصدوم است. آقایان پروژه‌سازی کردند تا ما تیم خوبی نداشته باشیم. چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور برای ما حاشیه‌سازی کردند اما زمان همه چیز را مشخص می‌کند که در این دو سال گذشته آقایان دست به هر کاری زدند که استقلال با قلعه‌نویی نتیجه نگیرد  شاید یک روز ما هم نباشیم اما بعد‌ها مشخص می شود چه خیانت‌های به استقلال کردند که این تیم با قلعه نویی نتیجه نگیرد ولی ما به آینده امیدوار هستیم و بازی با ذوب‌آهن می‌تواند ما را به جدول برگرداند.

خبرنگاری پرسید، منظور شما از عمروعاص کیست که قلعه‌نویی گفت:‌ یک نفر است که همه او را می‌شناسند.

وی در پاسخ به این سؤال که محرومان تیمش چه کسانی هستند، گفت: خرسندنیا را نداریم و خسرو حیدری هم مصدوم است. معلوم نیست چه فضای دیکتاتوری در آنجا وجود دارد که بازیکن جرأت ندارد کاری انجام دهد. شما ببینید حیدری را برده‌اند و حتی از او یک عکس MRI نگرفته‌اند. متأسفانه بازیکن ما را برده‌اند و در حالیکه او مصدوم است به تهران نفرستاده‌اند.از سوی دیگر عمران‌زاده هم کمی از ناحیه گردن مشکل دارد ولی بعید است چیز خاصی باشد و امروز در تمرین مشخص خواهد شد.