به گزارش پارس به نقل از فارس، عباس ترابیان در جمع خبرنگاران در مورد درگیری و بی‌احترامی‌اش به کی‌روش، گفت: نمی‌دانم این حرف‌ها را از کجا آورده و من اهل این حرف‌ها نیستم ایراد بزرگی که کی روش دارد این است که باورهایی که به او منتقل می‌شود و بدون پیش داوری قضاوت می‌کند و این مساله هم یکی از همان موارد است.
 
وی ادامه داد: وظیفه من تهیه پول برای این فدراسیون بی‌پول است و خودم آنقدر گرفتاری دارم که به این مسایل نمی‌رسم و کی‌روش هم خودش این مسایل را می‌داند.
 
ترابیان در مورد اینکه برای برکناری کی‌روش دستوری گرفته یا نه، گفت: هیچ دستوری نگرفته‌ایم و همچنان اولویت کی‌روش است و در هیات رئیسه همه از کی‌روش حمایت کردند.البته اشکال مختلف ماجرا پیش بینی شده و اینکه اگر برود یا بماند چه کارهایی باید انجام بدهیم اما اولویت اول کی‌روش است زیرا وقت تعویض سرمربی نیست و ما ضرر می‌کنیم.
 
ترابیان در مورد اینکه آیا از کی‌روش حمایت می‌کند، گفت: همیشه از او حمایت کرده‌ام و کاش بماند زیرا فوتبال ایران ضرر می‌کند.
 
وی در پاسخ به اینکه کفاشیان گفته کی ‌روش خودش خواستار جدایی است، گفت: این موضوع را شنیده‌ام که کی‌روش دو ماه پیش گفته بود می‌خواهد بروم اما باید صبر کرد و دید سرنوشت داستان به کجا می‌رسد.