به گزارش پارس، در حالی که اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف با کارلوس کی روش را به علی کفاشیان رئیس فدراسیون واگذار کرده بودند، نشست صبح چهارشنبه این دو در شرایطی برگزار شد که کی روش با عصبانیت فدراسیون فوتبال را ترک کرد.
 
نشست امروز بین علی کفاشیان و کارلوس کی روش در شرایطی برگزار شد که سرمربی پرتغالی با چهره ای خندان وارد فدراسیون شد اما پس از چهار ساعت گفتگو با کفاشیان، با چهره ای عصبانی و برافروخته فدراسیون فوتبال را ترک کرد و حاضر به گفتگو با خبرنگاران هم نشد.
 
کی روش که در این مدت با عباس ترابیان سرپرست پیشین تیم ملی و یکی از مسئولان بین الملل فدراسیون فوتبال اختلاف نظرهایی داشت، امروز هم علیه او موضع گیری کرد و زمانی که در راهروهای فدراسیون با وی روبرو شد، چند جمله تند مطرح کرد.
 
با توجه به اتفاقاتی که رخ داده و کی روش برخلاف روال گذشته که مصاحبه های مفصلی انجام می داد و امروز بدون گفتگو با خبرنگاران فدراسیون فوتبال را ترک کرد، به نظر می رسد او با این فدراسیون به پایان کار رسیده و مرد پرتغالی از تیم ملی ایران خواهد رفت. هرچند مسئولان فدراسیون فوتبال عنوان کرده اند مذاکرات تا پایان هفته جاری ادامه دارد!