به گزارش پارس به نقل از ایسنا، تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از بازی با الاهلی عربستان گفت: در بازی رفت نیز مقابل الاهلی بازی بسیار خوبی انجام دادیم. بار دیگر شانس داریم با شکست دادن الاهلی به جمع مدعیان صعود از گروه اضافه شویم.


وی در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور می‌تواند در بازی فردا از بازیکنان سرباز استفاده کند گفت: مسئولان تیم تمام تلاش‌شان را می‌کنند که مجوز بازی بازیکنان سرباز صادر شود ولی هنوز پاسخی از نظام وظیفه به باشگاه داده نشده است. اگر هم مجوز بازی بازیکنان سرباز صادر شود، آن‌ها را روی نیمکت می‌نشانم چون آن‌ها 6 ماه دور از میادین بودند.

اولیویرا افزود: فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان از بازیکنان سرباز استفاده می‌کند و ما هم حق داریم که از بازیکنان سرباز استفاده کنیم.

او خاطرنشان کرد: تمام تمرکزمان بر روی بازی فردا معطوف است و به بازی با سپاهان فکر نمی‌کنیم و مطمئنا از تمامی بازیکنانم استفاده خواهم کرد.

وی درباره بازیکنان محروم برای بازی با الاهلی اظهار کرد: در بازی فردا حبیب گردانی را به دلیل محرومیت و فردین عابدینی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارم. به هواداران قول می‌دهم اگر از بازی فردا استقبال خوبی شود، تراکتور می‌تواند به راحتی الاهلی را شکست دهد چون هواداران قدرت اصلی تراکتور هستند.

اولیویرا گفت: با سرمربی الاهلی هم‌عقیده هستم و تقریبا سطح تمام تیم‌های این گروه یکسان است. بازی با الاهلی برای ما تعیین کننده است و امیدوارم بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

به گزارش ایسنا، مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی تبریز درباره بازی با الاهلی عربستان گفت: در بازی‌های گذشته علی‌رغم شایستگی نتوانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم. در بازی فردا تلاش می‌کنیم با حمایت هواداران‌مان سه امتیاز شیرین به دست آوریم.

وی افزود: امسال تراکتورسازی تغییرات زیادی داشته است و می‌توان گفت تیم کنونی ما یک تیم جوان و یکدست است. امیدوارم امسال بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم.