به گزارش پارس، روزنامه خبر ورزشی نوشت: حسین کنعانی زادگان دفاع وسط ثابت تیم ملی امید که مصدومیتش برای بازی با عربستان به یک کابوس برای محمد خاکپور بدل شده بود، تنها ۳ روز بعد از این بازی یکی از یاران ثابت و ۹۰ دقیقه ای فیروز کریمی در مقابل سایپا بود.

این مسئله باعث شد که خاکپور به این مسئله مشکوک شود که شکست تیم المپیک پشت پرده‌هایی داشته چرا که وی باورش نمی شود بازیکنش یا مربیان ملوان در چنین شرایط حساسی از بازی برای تیم امید کم گذاشته باشند.

در این خصوص گفته می‌شود تماس‌هایی از سوی کریمی و همچنین دوست صمیمی و چند ساله وی با کنعانی زادگان گرفته شده و او را تهدید کرده‌اند که اگر خودش را به مصدومیت نزند و مقابل عربستان بازی کند، عواقب سختی برایش خواهد داشت.

کنعانی زادگان اما تنها راه پیش رو برای نجات از تهدیدهای سرمربی را مصدومیت ساختگی دید و آن را انجام داد. او به دلیل مصدومیت مقابل عربستان بازی نکرد و البته تیم المپیک ایران از همان نقطه هم آسیب دید و در نهایت شکست خورد.

مصدومیت ساختگی بازیکن اصلی تیم المپیک را کسی گردن نخواهد گرفت. نه آن مربی که اتفاقا بارها درباره‌اش چنین صحبت‌هایی شنیده‌ایم و نه یار شفیقش که مسئولیت تماس‌های این مربی را همیشه بر عهده دارد. نام این کار را می‌شود خیانت به فوتبال ملی گذاشت.

شاید اگر آن بازیکن در ترکیب اصلی تیم المپیک حضور داشت، ایران به عربستان نمی‌باخت و به‌عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود می‌کرد. مشخص نیست اگر ایران صعود نمی‌کرد، آیا آن مربی خود را می‌بخشید یا نه؟

منتقدان اما این پشت پرده‌ها را نمی‌دانند و شاید هم باورش برایشان سخت باشد. این اتفاق در اردوی تیم المپیک رخ داده و سرمربی لیگ برتری دم بازیکنش را برای حضور در رده باشگاهی و نه ملی دیده است.

تاوان این کار سرمربی اما شکست در لیگ بود. او از همان بازیکن استفاده کرد اما شکست خورد تا این ضرب المثل قدیمی یادمان بیفتد: «خدا جای حق نشسته است.»