به گزارش پارس به نقل از فارس، محمد حسین نژاد فلاح در مورد جلسه امشب خود با درخشان گفت: بازی چهارشنبه ما بسیار مهم است و باید بتوانیم صدر جدول را حفظ کنیم.

وی در مورد شایعات تغییر کادر فنی گفت: این اخبار قشنگ است اما بحث‌مان با درخشان برای بازی چهارشنبه بود و اینکه چطور مشکلات و نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مورد شایعه قهرش با وزارت ورزش از 6 فروردین به بعد گفت: خیر، اتفاقاً به باشگاه آمدم و سر تمرین هم رفتم، شما 13 بدر کجا بودید؟! هیچ اتفاقی بین من و وزیر نبوده و ترجیح دادم این چند روز را به کارهای دیگر برسم چرا که اصولاً کاری در باشگاه نبود. وزیر همیشه به ما محبت داشته و اصلاً بحثی نبود که حتی بگوییم تفسیر متفاوتی از آن شده است.

وی در مورد شایعه حضور برانکو در پرسپولیس گفت: بازی چهارشنبه برای ما مهم است و اجازه دهید فعلاً با همین سیستم جلو برویم.

نژادفلاح در پاسخ به این سوال که آیا بازی با النصر آخرین فرصت درخشان است، تاکید کرد: من اصلاً رفتار اینطوری بلد نیستم، شما هم رفتار من را با درخشان دیدید. آیا اصلاً در صحبت‌هایم اولتیماتومی به درخشان احساس کردید. درخشان کمتر از من به دنبال برد پرسپولیس نیست چرا که هم اصیل‌تر از من است و هم زحمت زیادی برای این تیم کشیده و مسئولیت مستقیم در تیم دارد و باید پاسخگو باشد، البته باخت همه ما را اذیت می‌کند و برای من قابل تحمل نیست اما باید دنبال راهکار باشیم که چگونه آینده را رقم بزنیم که چگونه موفقیت شود و شوک منفی به پرسپولیس وارد نکند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این جلسه، جلسه‌ی ابقای درخشان بود، گفت: اصلاً وارد این فضا نشدیم و بیشتر در مورد بازی چهارشنبه صحبت کردیم و اینکه گفته می‌شود درخشان صبح از خبرنگاران حلالیت خواسته است را از شما می‌شنوم.

نژادفلاح یادآور شد: النصر تیم خطرناکی است اما با برد این تیم صعودمان قطعی می‌شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد چون حیف است اگر آنها را نبریم. البته النصر هم تیمی نیست که آن را نبریم، هرچند که چند بازیکنمان را نداریم.

وی در مورد سوشا مکانی و سرنوشت این بازیکن گفت: ملاک برای من مربی است و همه چی باید به مربی ختم شود و حرمتش نیز حفظ شود، حتی اگر مربی تصمیم غلط گرفته باشد بازیکن حق توهین و اعتراض به مربی را ندارد. اگر قرار باشد بین سوشا و درخشان تصمیم‌گیری کنم حتماً تصمیمم به سود درخشان است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس ادامه داد: من در مورد صادقیان هم ورود نکردم بلکه کار را به خوردبین سپردم و گفتم مشکل او را حل کنید. حتی آنها به جریمه اعتقاد داشتند که گفتم در فضای تعاملی این مشکل را حل کنید اما در مورد سوشا نه خودم ورود کردم و نه ماموریتی به کسی دادم هرچند که در برخی اتفاقات زمان مهم است، یک وقت یک بازیکن در اوج عصبانیت حرفی را می‌زند یا مربی در همین حالت می‌گوید یا من یا او ، در حالیکه باید در خیلی از مسائل زمان را در نظر بگیریم.

نژاد‌فلاح گفت: صحبت‌های درخشان را در مورد سوشا نشنیدم اما باید دید توقع و انتظار کادر فنی از او چیست، ما آن زمان به صورت جمعی نشسته و با خرد جمعی تصمیم می‌گیریم البته زمان این جلسه مشخص نیست اما به طور حتم قبل از بازی با النصر این اتفاق خواهد افتاد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درخشان با تیم به اهواز می‌رود یا خیر، گفت: چطور از النصر به بازی اهواز پریدید؟! من با اختیار تام آمده‌ام البته به مشورت اعتقاد دارم اما برای تصمیم گرفتن الزامی به مشورت نمی‌بینم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مورد هواداران پرسپولیس و شعارهای آنها گفت: هوادار سرمایه پرسپولیس است اگر قرار باشد بین خودم و هوادار یکی را انتخاب کنم و اگر هوادار فکر می‌کند اگر من نباشم به پرسپولیس کمک می‌کنم ، هوادار وظیفه دارد حرف بزند و ما هم تدبیر کنیم، آنها توفیق پرسپولیس را می‌خواهند و ما هم باید تدبیر کنی که چطور پرسپولیس موفق باشد. در فضای واقعی همه ما یک روز هستیم و یک روز نیستیم اما هوادار است که همیشه بر سر سفره‌ای که خودش باز کرده می‌نشیند و متولی آن است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاق زمان دایی باز هم در پرسپولیس تکرار می‌شود، گفت: مطمئن باشید این اتفاق نمی‌افتد چون اینگونه رفتار را بلد نیستم، الان هم اینهمه از من سوال و جواب کردید و من به احترام شما ایستادم تا بی حرمتی نشود، حتی اگر قرار باشد مربی عوض کنم بی احترامی نمی‌کنم و حرمت او را حفظ می‌کنم. با علی دایی خوب رفتار نشد اما من هم تکرار نمی‌کنم چون آن رفتار نه در شان و شخصیت من است و نه در شان مربی.

نژاد فلاح در مورد اینکه چرا در برخورد با موارد متفاوت به روش‌های مختلف صحبت می‌کند، گفت: من مثل یک پزشک هستم، یک پزشک برای همه بیماران یک نسخه را تجویز نمی‌کند. داستان سوشا و پیام هم فرق می‌کند به گونه‌ای که موضوع پیام مهم نبود اما برای سوشا مهم است.

وی در مورد اینکه تصمیم نهایی‌اش برای درخشان چیست، گفت: در هر صورت درخشان برای بازی چهارشنبه سرمربی ماست.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: برای بازی چهارشنبه نباید فرصت میزبانی را از دست بدهیم، النصری‌ها از این فرصت خوب استفاده کردند و من هم از هواداران و پیشکسوتان می‌خواهم فارغ از اینکه چه کسی مربی تیم است به این فکر کنند که پرسپولیس نماینده ایران با تیمی از عربستان بازی دارد و برای حمایت از ما بیایند.

وی در پایان گفت: از هدایتی خواهش کردم و او هم بزرگواری کرد و همه بلیط‌ها را خرید تا این موضوع یک مشوق حداقلی برای هواداران باشد تا آنها با تیمشان آشتی کنند.