به گزارش پارس، نوری در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: هر دو تیم سایپا و ملوان بازی خوبی ارائه ندادند. اگر این بازی از تلویزیون پخش می‌ شد، همه می‌ دیدند که بیننده جذب آن نمی‌ شود. به عقیده من حتی اگر امتیازها به صورت مساوی بین دو تیم تقسیم می‌ شد باز هم زیاد بود. اما خب سایپا در 20 دقیقه آخر به گل رسید و من بابت این برد به آنها تبریک می‌ گویم.


اگر لیگ ادامه پیدا می‌کرد سایپا را می‌بردیم

ما بعد از 4 پیروزی مقابل سایپا شکست خوردیم. من فکر می‌ کنم اگر برنامه ریزی های لیگ ادامه پیدا می‌کرد و بین آنها وقفه ای ایجاد نمی‌ شد باز هم ملوان همان روند خوب خودش را داشت. اما متاسفانه این تعطیلات از لحاظ تاکتیکی روی تیم ما تاثیر گذاشت و ما نتوانستیم مقابل هواداران خودمان که برای تماشای این بازی به استادیوم کرج آمده بودند، خوب ظاهر شویم. کسانی که 10، 15 ساعت در راه بودند تا به استادیوم برسند، دست خالی به انزلی برگشتند. اما به آنها قول می‌ دهم که با حمایت آنها در بازی روز سه شنبه را جبران کنیم.

باید روحیه مان را برای بازی با پیکان حفظ کنیم

اگر بخواهم در مورد ملوان صحبت کنم باید بگویم که از خود من گرفته تا همه بازیکنان در حد و اندازه های خودمان نبودیم. اما باید روحیه خودمان را حفظ کنیم. برای دیدار مقابل پیکان که بازی مهمی است. سایپا رقیب اصلی ما در جدول نبود اما پیکان رقیب ما محسوب می‌ شود و ما باید تمام امتیاز را از آنها در یک بازی خانگی بگیریم.

بگوییم ملوان خطرسقوط را احساس نمی‌کند خودمان را گول زدیم

درست است که ملوان در رده یازدهم جدول قرار دارد، اما اینکه ما خطرسقوط را کمتر احساس کنیم، فکر اشتباهی است و در حقیقت ما داریم خودمان را گول می‌ زنیم. چون امتیازها در پایین جدول خیلی نزدیک به هم است و ما باید سخت کار کنیم تا بتوانیم ملوان را به جایگاه اصلی اش برسانیم و امتیاز جمع کنیم.

کاری کردیم تا کی‌روش از تیم‌ملی فرار کند

ما باید فوتبالمان را تغییر دهیم. هر کس که به ایران بیاید و بخواهد مقابل افکار موجود بایستد تاب نمی‌ آورد. کی‌روش مقاومت کرد تا امکانات فوتبال را تغییر دهد تا بتواند باعث پیشرفت آن شود اما متاسفانه همان امکاناتی که می‌ بایست برای او مهیا باشد، باعث شد تا به خاطر حرف هایش بجنگد و در نهایت هم می‌ بینیم که همان اتفاقی که برای هر مربی ای که به ایران می‌ آید، روی می‌ دهد برای او نیز تکرار شد. هر کسی که می‌ آید اولش خوب و عالی است اما بعد حرف هایی پیش می‌ آید که مجبور به استعفا، اخراج و یا جدایی می‌ شود. باز هم اتفاقی افتاد که این بار کی‌روش مجبور شد از تیم‌ملی فرار کند. به هر حال کی‌روش مربی بزرگی است و به همین دلیل هم اهل مبارزه بود.

نکونام به موقع خداحافظی کرد

به عقیده من نکونام با توجه به اینکه در جام‌جهانی آینده نمی‌ توانست حاضر باشد، در زمان خوبی از تیم‌ملی خداحافظی کرد. همه رکوردها را هم که شکست. البته که او می‌ توانست باز هم بازی کند اما زمان خوبی را برای خداحافظی اش از فوتبال ملی انتخاب کرد.