حمید درخشان عصر امروز(جمعه) پس از توقف 2 بر 2 تیمش مقابل راه آهن قعر جدولی در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: ابتدا باید درگذشت 2 خبرنگار عزیر را تسلیت بگویم.

وی افزود: امروز بازی خوبی انجام دادیم ولی از فرصت های متعدد خود استفاده نکردیم.

درخشان عنوان کرد: تیم حریف حتی یک موقعیت گلزنی نداشت اما اشتباهات عجیب فردی باعث شد تا نتیجه خوبی رقم نخورد و این اشتباهات تیم پرسپولیس را از لحاظ روحی بهم ریخت.

وی در مورد عملکرد ضعیف پرسپولیس و شعار هواداران عنوان کرد: مخالف این نظر هستم که بازی خوبی انجام ندادیم. بارها فرصت گلزنی داشتیم و مربی نمی تواند به جای مهاجمان گلزنی کند.

درخشان گفت: مهاجمان فرصت های متعددی را از دست می دهند و دیگر بازیکنان نیز اشتباهات فاحشی انجام می دهند ولی مربی مورد انتقاد قرار می گیرد.

سرمربی پرسپولیس که از سوالات خبرنگاران عصبانی بود، عنوان کرد: نمی توانم برای تیم گلزنی کنم و از اینکه شعارها برعلیه من است، احساس بدی دارم. باید مقداری منطق داشته باشیم و خودم نیز از این جریانات خسته شده ام.

وی افزود: حالا اگر من صبح برم مشکلات حل می شود؟ این تیم هزاران مشکل دارد ولی هیچگاه حرفی نزده ام. از بس دروازه بان و مهاجمان اشتباهات فردی کرده اند، خسته شده ام و اگر مشکل من هستم می روم.

درخشان با تاکید براینکه تابع تصمیمات باشگاه است، گفت: این رفتارها که خیلی ها خط می گیرند و برعلیه مربی اقدام می کنند، خنده دار است.

وی با اشاره به اینکه تیمش در تمامی دیدارها هجومی بازی کرده و فرصت های زیادی را از دست داده است، عنوان کرد: احترام می گذارم به نظرات مدیران باشگاه و مشکلی برای رفتن ندارم.

درخشان در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر قهر کردن سوشا مکانی عنوان کرد: او چه تاجی به سر من زده است که قهر می کند؟ اکثر امتیازات با اشتباه سوشا مکانی از دست رفته است و در این فصل همواره روی اشتباهات فردی امتیاز از دست داده ایم.

وی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس چرا با خاطیان برخورد جدی ندارد، گفت: این مساله را قبول ندارم، چراکه بازیکنانی چون میثم حسینی و پیام صادقیان به کمیته انضباطی باشگاه رفته و ابراز ندامت کرده اند.

درخشان در صحبتی عجیب تصریح کرد: نمی خواهم تهمت بزنم اما شاید آنان برای انجام دادن اشتباهات فاحش و حاشیه سازی از جایی خط می گیرند.