به گزارش پارس به نقل از ورزش سه، دراگان اسکوچیچ در کنفرانس پاسخگوی خبرنگاران بود و گفت اینقدر از قلعه نویی سوال پرسیدی از من سوال ندارید!

با شکست استقلال به کورس برمی گردیم
در بازی فردا باید بگویم چون از کورس قهرمانی عقب افتادیم امیدوارم با برد در بازی فردا به کورس برگردیم. حضور تیم هایی مثل استقلال برای هر تیمی انگیزه زیادی دارد و تیم جوان ما هم انگیزه بالایی را دارد. فردا آل نعمه را به خاطر سه کارته بودن نداریم و وضعیت یکی ،دو بازیکن هم فردا مشخص می شود. ما مشکلات بزرگتری را پشت سر گذاشتیم و این مشکلات برای ما زیاد مهم نیست. بازیکنان ما انگیزه بالایی دارند.

از قلعه نویی تشکر می کنم
جا دارد از آقای قلعه نویی تشکر کنم که در ایران او را به عنوان مربی بزرگی می شناسم تشکر کنم. ما از اول فصل مشکلات زیادی داشتیم. ما می توانستیم بهتر باشیم و هواداران شرایط ما را بهتر می دانند. واقعا جا ندارد در مورد مسائلی حرف بزم که بارها زدم. این مسائل برای ما عادی شده و من و همکاران این مشکلات را پذیرفتند.

خوشحالم نمی دانم فردا چه می شود
من با پیش بینی میانه خوشی ندارم اما با توجه به اینکه فصل را اینطور شروع کردیم و ادامه می دهیم هدف من این است بازی به بازی بهتر می شود. خوشحالم، نمی دانم فردا چه می شود و منظر من فرداهای دیگر است. اگر می دانستم یا خوشحال می شدم یا نگران. از بازیکنان فولاد و هواداران می خواهم تسلیم نشوند و با حمایت هواداران، بازیکنان جنگندگی را داشته باشند.

در این فصل زیاد ریسک کردیم
ما همیشه در این فصل ریسک کردیم اما سعی می کنیم تعادل را در تیم حفظ کنیم و یک سری از بازیکنان هستند که نمی دانم حضورشان در بازی فردا قطعی است یا نه. خوشحال هستم وکیا در روز فیفا برای تیم امید بازی کرد و ایشان از ناحیه دوقلو پای چپ آسیب دیده و باید ببینیم می توانیم از او استفاده کنیم یا نه.