به گزارش پارس به نقل از فارس، دیدار تیم‌های النصر عربستان و پرسپولیس ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض از ساعت 21 با سوت ریوجی ساتو از کشور ژاپن آغاز شد.


بازی دو تیم تا دقیقه شش اتفاق خاصی نداشت و بازیکنان دو تیم به صورت جسته و گریخته روی دروازه یکدیگر توپ فرستادند هر چند که در دقیقه 7 بازی آدریان مهاجم تیم النصر توپی را روی دروازه پرسپولیس فرستاد که این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 8 شوت محکم بازیکن النصر به بدن مایکل اومانیا برخورد کرد و این توپ از دروازه پرسپولیس دور شد.

در دقیقه 11 پاس خوب طارمی به مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس رسید و سانتر این بازیکن پرسپولیس را صاحب کرنر کرد. ضربه کرنر را هادی نوروزی روی دروازه فرستاد اما ضربه سر رضا نورمحمدی راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه 17 پرسپولیس باز هم صاحب ضربه کرنر شد و هادی نوروزی این ضربه را روی دروازه النصر فرستاد اما مدافعان النصر توپ را از روی دروازه شان دور کردند. همین توپ تبدیل به ضدحمله‌ای برای النصر شد که این توپ را احمد الفریدی این توپ را از روی دروازه به بیرون فرستاد.

بهترین موقیعت این بازی تا دقیقه 23 را امید عالیشاه از دست داد. ضربه سر این بازیکن را العنزی به سختی به کرنر فرستاد.

در دقیقه 24 حمله بازیکن النصر از سمت راست تبدیل به کرنری برای این تیم عربستانی شد. ضربه کرنر را استیانوف زد که ضربه سر جبرین را مکانی مال خود کرد. در این صحنه السهلاوی به روی مکانی خطا کرد و داور خطای بازیکن شماره 10 النصر عربستان را گرفت.

در دقیقه 30 ضربه فوق العاده امید عالیشاه را العنزی به سختی دفع کرد.

در دقیقه 31 ضربه فوق العاده آدریان به تور پرسپولیس نشست. آدریان لهستانی با ضربه‌ای سنگین از پشت محوطه جریمه دروازه پرسپولیس را به زیبایی فرو ریخت تا اولین گل خورده پرسپولیس در این دوره از مسابقات ثبت شود.

در دقیقه 36 ضربه اوت محسن بنگر از جلوی العنزی دروازه‌بان تیم النصر گذشت اما مدافعان تیم النصر از روی خط دروازه این توپ را سراسیمه دور کردند.

در دقیقه 37 هادی نوروزی ضربه خطایی که روی خودش شده بود را روی دروازه النصر فرستاد اما این توپ هم از سمت دروازه‌بان النصر دفع شد.

در دقیقه 38 رضا نورمحمدی روی شایا در کنار محوطه جریمه خطا کرد و از داور با کارت زرد جریمه شد. این ضربه را آدریان به سمت دروازه پرسپولیس فرستاد اما این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 41 پاس فوق العاده هادی نوروزی به صورت عرضی به مهدی طارمی رسید اما ضربه این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه النصر به بیرون رفت.

در دقیقه 43 بازیکنان النصر با ضد حمله‌ای سریع روی دروازه پرسپولیس خطر ساز شدند که این موقعیت را مدافعان پرسپولیس دور کردند.

در دقیقه 45 پرسپولیس از روی حرکت امید عالیشاه صاحب ضربه کرنر شد اما این توپ تبدیل به اوت دستی شد.

این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر با تک گل آدریان به سود النصر به پایان رسید.