به گزارش پارس به نقل از ورزش سه، حسین فرکی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پدیده در نشست خبری گفت: هر دو تیم به دنبال سه امتیاز بودند و به خصوص تیم ما که اگر این سه امتیاز را نمی‌گرفتیم ادامه‌ کار برای ما دشوار می شد. این مساله روی تیم ما فشار وارد کرده بود و عملکرد بازیکنان ما در طول بازی به خاطر همین فشار تحت تاثیر قرار گرفت. با این حال در میدان تلاش کردیم و بازیکنان دویدند اما صرف نظر از کسب نتیجه، راضی نیستیم. ما بردیم و از این برد خوشحال هستیم اما اگر دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم.


فرکی ادامه داد: در نیمه اول بازی متعادل بود. در نیمه دوم حریف بازی را باخته بود و سعی در جبران داشت اما بازیکنان ما خوب کار کردند. ما نتیجه بازی رفت را تکرار کردیم و پدیده تیم سخت‌کوش و خوبی بود و هست.

وی گفت: برای گرفتن 3 امتیاز خوشحال و راضی هستیم و پیشاپیش عید را به هواداران تبریک می‌گوییم. امیدواریم در 7 بازی باقی مانده بتوانیم موفق شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان  در مورد شرایط تیم، تصریح کرد: از  عملکرد تیم نمی‌نوانم ابراز رضایت کنیم و در این زمینه مهم‌ترین بخشی که می توانم به این نارضایتی ربط بدهم به فشار و استرسی که روی بازیکنان بود. اگر بازی را می‌باختیم چه اتفاقی رخ می‌داد؟ به خصوص اینکه تا بعد از عید مسابقات تعطیل است و اداره تیم در این شرایط خیلی سخت می‌شد. اگر در بازی خانگی می‌باختیم شرایط بد می‌شد اما خوشبختانه در روزی که خیلی از کارمان رضایت هم نداشتیم پیروز شدیم.

فرکی  در مورد دست ندادن محمدرضا خلعتبری  با بازیکن تعویضی و ناراحتی او بعد از تعویض، گفت: من این موضوع را متوجه نشدم، اما این مورد را پیگیری می کنم. این مسایل برای‌مان مهم است و بعد از پیگیر شدن موضوع را در بحث داخلی خودمان حل می‌کنیم و سعی می‌کنیم این اتفاق‌ها رخ ندهد، شاید به خاطر شرایط بازی باشد. نمی‌خواهم توجیه کنم. تا جایی که حاضر نیستم به هر قیمتی برنده باشیم و دست شما هم درد نکند که یادآوری کردید. این گونه اتفاق‌ها بیشتر از همه خودم را اذیت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان، در مورد اینکه چرا نام شهاب گردان در فهرست 18 نفره تیم نبود و گفته که باید از فرکی در این مورد سوال کنید، گفت: از خودش بپرسید. به او بگویید فرکی گفت از خودش و بازیکنان سپاهان بپرسید.