گروه پارس ،  تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا (سه شنبه 26 اسفند ساعت 21) در خانه النصر عربستان به میدان خواهد رفت.

میزبان قرمزها پیش از این خالد احمد القمدی مدافع راست خود را به دلیل اخراج شدن در دیدار برابر لخویا از دست داده بود. روز گذشته هم خبر رسید که کادر فنی این تیم برای استفاده از ابراهیم غالب در پست هافبک چپ با مشکل روبرو شده است.

ابراهیم 24 ساله در دقیقه 24 دیدار با لخویا به دلیل مصدومیت تعویض شد و جای خود را به خمیس فرج داد با این امید که به دیدار با پرسپولیس در ایستگاه سوم لیگ قهرمانان برسد، اما به نظر می رسد استراحت دادن به هافبک مصدوم النصر هم سبب نشده شرایطش برای حضور در دیدار حساس سه شنبه از سوی کادر پزشکی این تیم مساعد اعلام شود.

ابراهیم پس از آسیب دیدن در اواسط نیمه اول دیدار برابر لخویا، از حضور در بازی برابر الشعله(هفته 18 لیگ برتر عربستان) باز ماند. این بازیکن در پیروزی 1-2 مقابل الوحده(جام حذفی) هم شریک نشد و به بازی هفته نوزدهم النصر مقابل العروبا(جمعه 22 اسفند) هم نرسید تا شبهات در شدت مصدومیتش افزایش یابد.

به هر تقدیر با توجه به سن و سال بالای حسین عبدالغنی در سمت چپ خط دفاعی النصر و غیبت احتمالی ابراهیم غالب شرایط برای هافبک های پرسپولیس، خصوصا هادی نوروزی فراهم خواهد بود تا با آزادی بیشتری به فکر نزدیک شدن به دروازه میزبان باشند. باید دید سرمربی اروگوئه‌ای النصر چه تدبیری خواهد اندیشید؟