به گزارش پارس به نقل از فارس،  علیرضا منصوریان در برنامه ورزش و مردم در خصوص حرکات خاصش بعد از گلزنی پادوانی به استقلال اظهار داشت: اصول حرفه‌ای کار من را روی نیمکت تائید نمی‌کند اما وقتی من به گذشته‌ام نگاه می‌کنم می‌بینم که هر چه دارم از این باشگاه است و به نوعی مدیون استقلال هستم. تمام افرادی که در این باشگاه فعالیت می‌کنند برادران من هستند و باور کنید در آن لحظه حرکاتم دست خودم نبود و به نوعی احساسم بر منطقم غلبه کرد.

وی در مورد استفاده بازیکنان نفت از GPS در بازی‌های لیگ گفت: اینکه آیا این کار ممنوع است یا خیر را نمی‌دانستیم. در ابتدای فصل برخی‌ها می‌گفتند استفاده از این دستگاه‌ها مشکلی ندارد و برخی دیگر می‌گفتند اگر روی لباس بسته شود ایراد دارد. ما توسط GPS تمام مسائل مربوط به بازیکنان را به راحتی زیر نظر می‌گیریم و از اول فصل هم همین شرایط وجود داشت.

منصوریان گفت: این دستگاه‌ها را قطبی وارد ایران کرد و پس از آن کی‌روش هم از آن استفاده کرد. من هم به کمک آنالیزور تیم امید نحوه کار با این دستگاه را یاد گرفتم. نمی‌دانم کارمان درست بود یا نه اما در طول 25 بازی گذشته کسی متوجه این موضوع نشد. حتی در بازی مقابل استقلال هم قلعه‌نویی تعجب کرد و گفت که اینها چیست که زیر لباس بازیکنان نفت بسته شده و در طول بازی یکی از مدافعان استقلال که نمی‌دانم عمران‌زاده بود یا صادقی داور را از این موضوع مطلع کرد. ما در جمع باشگاه‌های آسیا هم از این دستگاه استفاده کردیم و کسی به ما ایراد نگرفت.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص اینکه باشگاه نفت پیش از بازی با استقلال نسبت به انتخاب زرگر به عنوان داور مسابقه معترض بود، خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل خودم را متعهد کردم که در مورد داوری حرفی نزنم چون هیچ وقت داور‌ها به خود اجازه نمی‌دهند در مورد کار مربیان صحبت کنند. من از یک طرف سرمربی نفت بودم و در طرف دیگر کاپیتان سابق استقلال و با این شرایط برای بازی با استقلال ذی‌نفع محسوب می‌شدم.

وی ادامه داد: داوران ایران باشرف هستند و در مورد نحوه قضاوت زرگر هم باید بگویم با توجه به شرایط وی عملکرد خوبی داشت. ما یاد گرفتیم که وقتی داور سوت می‌زند دیگر رای‌ او عوض نمی‌شود. در جام باشگاه‌های آسیا داور چینی اولین صحنه‌ای که ژیان (بازیکن حریف) وارد محوطه جریمه شد و بازیکنان نفت روی او خطا کردند بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد و ما اعتراضی به این موضوع نکردیم. در بازی مقابل گسترش‌فولاد هم متوجه شدیم که نماینده‌های آسیا در ورزشگاه حضور دارند تاعملکرد داور مسابقه را بررسی کنند و وقتی من این موضوع را متوجه شدم به بازیکنان گفتم که هیچ کسی حق اعتراض به داوران را ندارد حتی اگر از روی نقطه پنالتی گل بخورد.

منصوریان در خصوص اظهارات قلعه‌نویی مبنی بر اینکه بیرانوند در بازی مقابل استقلال عملکرد بسیار خوبی داشت، تصریح کرد: نظر قلعه‌نویی قابل احترام است در نیمه اول کلاً روند بازی را مدیریت کردیم اما استقلال در خلق موقعیت موفق‌تر بود. هر چند که موقعیت‌هایشان چندان خطرناک نبود. در نیمه دوم وقتی پنالتی را از دست دادیم استقلال برای دقایقی سوار بازی شد و ما ناخودآگاه عقب‌نشینی کردیم. بیرانوند روز خوبی داشت و چند موقعیت صد در صد را از هم بازیکنان حریف گرفت اما در طرف مقابل فروزان هم چند موقعیت تک به تک را از ما گرفت.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این سؤال که چرا پادوانی ضربه پنالتی‌اش را اینقدر بد زد، اظهار داشت:‌در 10 ماه گذشته وی یکی از بهترین پنالتی‌زنان ما بود. پادوانی به سبک برزیلی پنالتی می‌زند و تا آخرین لحظه حرکت دروازه‌بان را زیر نظر می‌گیرد. این بازیکن جزو تکنیکی‌ترین بازیکنان ما است که می‌تواند در پست هافبک هم بازی کند. در مجموع بهتر است بگویم وی به گونه‌ای پنالتی می‌زند که کل نیمکت‌نشیان سکته می‌کنند.

منصوریان در مورد اینکه به دنبال قهرمانی در لیگ است یا جام حذفی،‌گفت: فعلاً فکر می‌کنم قهرمانی در جام حذفی راحت‌تر باشد چرا که یک حریف جدی داریم و آنهم ذوب‌آهن و یحیی گل‌محمدی است اما در لیگ شرایط کمی سخت‌تر است. 6 تیم می‌خواهند برای بقا تلاش کنند و 6 تیم هم برای قهرمانی می‌جنگند و هر هفته ممکن است اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ دهد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است سرمربی استقلال شود، تصریح کرد: فضایی در حال ایجاد شدن است که بین من و قلعه‌نویی زاویه ایجاد می‌شود. قلعه‌نویی رکورد بسیار خوبی در لیگ دارد و از طرفی طبیعی است به هر پیشکسوتی بگویید که سرمربی استقلال یا پرسپولیس شود، نه نمی‌گوید. من با قلعه‌نویی دوست هستم و در طول فصل هم با وی ارتباط دارم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران افزود: جدا از پیشرفت من قلعه‌نویی پیشنهاد کرد تا سرمربی استقلال باشم. برای جایگزینی قلعه‌نویی حتما نباید مقابل هم باشیم. من روز گذشته هم فضای دوستی‌مان را دیدم اما برخی‌ها دنبال ایجاد شکاف هستند. رسیدن به رکورد این مرد رویایی است و افتخار می‌کنم که روزی بتوانم به آن دست یابم.

در پایان هم منصوریان از مردم درخواست کرد تا در روز 27 اسفند تیم نفت را در بازی‌های جام باشگاه‌ها تنها نگذارند.