به گزارش پارس به نقل از فارس، تونی‌الیویرا پس از پیروزی سه بر صفر تراکتورسازی مقابل راه‌آهن اظهار داشت: ما در 30 دقیقه اول فکر کنم در اینجا نبودیم اما پس از آن توانستیم خود را در بازی پیدا کنیم و بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و چندین موقعیت روی دروازه راه‌آهن خلق کردیم که در نهایت هم در نیمه اول به گل رسیدیم.


وی ادامه داد: در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم و با بازیکنانم صحبت کردم ما حملات زیادی را روی دروازه راه‌آهن به وجود آوردیم که موقعیت‌های حساسی هم بود. در نهایت فکر می‌کنم نتیجه بازی عادلانه بود.

سرمربی تراکتورسازی افزود: راه‌آهن برای فرار از سقوط تلاش می‌کرد و در این بازی هم جنگید اما در پایان ما به پیروزی رسیدیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

اولیویرا در مورد اینکه داور در این بازی با وجود اینکه برخوردهایی هم وجود داشت اما از کادر خود استفاده نکرد گفت: من بیشتر حواسم به تیم خودم بود و تمرکزی روی بحث داوری نداشتم در سه سالی هم که در ایران حضور داشتم یک بار در مورد داوری صحبت نکردم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه چهارمین برد پیاپی این تیم به دست آمد و هم اکنون در صدر جدول قرار دارد تأکید کرد: ما برای هر بازی برنامه خاص خودش را داریم و برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم می‌دانیم که راه‌های خروجی زیادی هم نداریم شما نگاه کنید میرهانی هاشمی امروز مصدوم شد و از بازیکن تازه وارد هم نتوانستم خیلی استفاده کنم به هر حال هدف ما این است که هر روز کار کنیم و با بضاعت این بازیکنانمان بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی تأکید کرد: هدف ما کسب مقام اولی در مسابقات است هر چند که بازی‌های سختی پیش رو داریم و با تیم‌های دشواری چون استقلال - نفت و ذوب‌آهن رقابت می‌کنیم، ذوب آهن یکی از مدعیان است و تیم بزرگی است.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به نزدیک بودن ایام عید نوروز تصریح کرد: من می‌دانم که نزدیک به سال جدید ایرانی‌هاست توانستیم با برد امسال را به پایان برسانیم و سال جدید را آغاز کنیم می‌خواهم مطلبی را به ملت ایران بگویم و آن این است که برای تمامی آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در سال جدید روزهای خوب، پربرکت و پرمحبتی داشته باشند.

همچنین الیویرا با زبان فارسی سال نو را به ایرانی‌ها تبریک گفت و آرزوی سالی خوش با موفقیت کرد و گفت: امیدوارم با هفت سین ایرانی بتوانیم شرایط خوبی را داشته باشیم و نوروزتان مبارک.

در ادامه کنفرانس وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه بازیکن خارجی بی‌کیفیت در لیگ ایران وجود دارد یا خیر؟ با کمی مکث گفت: به نظرم ادینهو چیزی بلد نیست! (با کنایه). منچستر یونایتد، چلسی، رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن در آنجا بازیکنان خارجی خوب وجود دارد!

اولیویرا وقتی با واکنش خبرنگاری‌ روبه‌رو شد مبنی بر اینکه من پاسخ قانع‌کننده‌ای نشنیدم گفت: من به خارجی‌های خود نگاه می‌کنم و از آنها خیلی هم راضی هستم.