به گزارش پارس به نقل از تسنیم: تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15:10 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. بازیکنان پرسپولیس پس از 20 دقیقه گرم کردن در قالب دو تیم قرمز و فسفری به فوتبال درون تیمی مشغول شدند.


* صادقیان، مکانی و طارمی که روز گذشته در تمرین حضور نداشتند امروز پابه‌پای دیگر بازیکنان تمرین کردند.

* محمد نوری، احمد نوراللهی و میلاد کمندانی غایبان تمرین امروز بودند.

* فرناندو گابریل هافبک برزیلی ناراضی پرسپولیس که در تمرین روز گذشته غایب بود امروز کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. بازیکنان پرسپولیس را با نام مخفف «گابی» در تمرین صدا می‌کنند. او امروز بسیار سرحال بود و چندین بار موفق شد گلزنی کند و به بازیکنان تیم پاس گل بدهد.

* هوای سرد تهران باعث شده بود تمام بازیکنان با لباس و تجهیزات زمستانی در تمرین حاضر باشند.

* حدود 20 هوادار به صورت ایستاده تمرین را تماشا کردند.

* ضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس میهمان ویژه تمرین امروز بود.

* رضا نوروزی مهاجم مصدوم پرسپولیس امروز هم مانند یکی‌دوماه گذشته به صورت اختصاصی دور زمین دوید.

* به علت بارندگی صبح امروز شهر تهران زمین ورزشگاه درفشی‌فر کمی خیس بود که همین مسئله باعث می‌شد بازیکنان لیز بخورند و توپ‌هایشان به مقصد نرسد.

* در جریان فوتبال درون تیمی تیم قرمز گلی را از تیم سبز دریافت کرد که بعد از این صحنه محمدرضا خانزاده که مدافع تیم قرمز بود به محمد عباس‌زاده مهاجم تیمش گفت که به جای اینکه توپ لو بدهی و دستت را روی کمرت بگیری برگرد تا تیم گل نخورد. همین جمله جرقه‌ای شد تا این دو بازیکن برای لحظاتی با هم درگیری لفظی داشته باشند که البته با وساطت درخشان و عبدی این درگیری تمام شد.

* با اینکه بازی درون تیمی دوستانه و تمرینی بود اما بازیکنان دو تیم بسیار جدی بودند و نمی‌خواستند بازنده زمین باشند.

* یک پسر 10 ساله که دچار بیماری خاص است، با هماهنگی مسئولان باشگاه پرسپولیس و حمید درخشان به تمرین امروز این تیم آمد تا بعد از تمرین با سرخپوشان عکس یادگاری بگیرد.

پرسپولیس خود را برای بازی روز پنج‌شنبه با نفت مسجد سلیمان آغاز می‌کند. این دیدار ساعت 14:30 روز پنج‌شنبه در مسجدسلیمان برگزار می‌شود.