به گزارش پارس به نقل از مهر، حمید درخشان پس از شکست یک بر صفر عصر یکشنبه تیمش برابر تراکتورسازی در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه یادگار امام تبریز ضمن بیان این مطلب افزود: این پیروزی را به باشگاه تراکتورسازی تبریز تبریک می گویم. فکر می کنم امروز بازی با کیفیتی را شاهد نبودیم که بخشی از این موضوع به تیم ما برمی گشت.


وی ادامه داد: بازیکنان ما در بازی قبلی فشار زیادی را تحمل کردند و به همین خاطر خسته بودند. با این حال سعی کردیم به برخی بازیکنان استراحت بدهیم اما متاسفانه نفرات جایگزین نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه ارزیابی اش از این دیدار گفت: به هر حال فوتبال همین است. اما امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. تصورم این است که امروز داور تحت فشار جو ورزشگاه قرار گرفته بود و نتوانست بازی را کنترل کند.

حمید درخشان ادامه داد: وقتی بازیکنان خسته باشند و فشار زیادی را تحمل کرده باشند طبیعتا اشتباهات فردی خواهم خواهند داشت. وقتی آنها شادابی لازم برای بازی کردن را نداشته باشند تمرکز لازم را هم از دست می دهند و نمی توانند بدون اشتباه باشند. پرسپولیس در بازی امروز اشتباهات فردی زیادی داشت و روی همین اشتباه فردی هم گل خورد.

وی ادامه داد: با این حال باید از بازیکنانم تشکر کنم که با وجود خستگی زیادی که داشتند تمام تلاش خود را کردند تا در این دیدار به پیروزی برسند. تنها دلیل شکست ما در این بازی اشتاهات فردی بود که روی یک صحنه اتفاق افتاد و منجر به گل خوردن ما شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با اشاره به خستگی بازیکنانش گفت: پرسپولیس بالغ بر 10 هزار کیلومتر را در چند روز اخیر طی کرده است و از تاشکند به تهران و تبریز آمد و پس از آن باید به مسجد سلیمان برود و سپس برای سفر به عربستان آماده شود. ما نماینده فوتبال ایران هستیم و با چنین شرایطی از کار می‌افتیم. امیدوارم شرایطی فراهم شود که در لیگ قهرمانان بتوانیم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم.