به گزارش پارس به نقل از مهر، تونی الیورا پس از پیروزی یک بر صفر عصر یکشنبه تیمش برابر پرسپولیس ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه یادگار امام گفت: بازی مهم و جدی را پشت سرگذاشتیم و از قبل می دانستیم که دیدار سختی در پیش داریم. با این حال می دانستیم که اگر حواسمان را جمع کنیم و سازمان یافته بازی کنیم می توانیم به پیروزی برسیم.


وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در این دیدار گفت: ما در طول بازی شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم و می توانستیم بیشتر از یک گل به ثمر برسانیم. در بازی ما با پرسپولیس یک راز وجود داشت و آن این است که ما نباید برابر تیمی چون پرسپولیس بی مورد حساس شویم و با بازیکنان حریف به جر و بحث بپردازیم. باید به این مسئله توجه کنیم که مرتکب اشتباه نشویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با تسلیت به یکی از همکارانش که فرزندش را از دست داده است گفت: امیدوارم با آمدن سال جدید همه غم ها از بین ما بیرون برود و شادی جای آن را بگیرد. در این ایام عید ما چند روزی به بازیکنان استراحت خواهیم داد تا در کنار خانواده خود لذت ببرند و بعد از آن کار را دوباره شروع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بعد از این تعطیلات کار ما تازه شروع می شود و باید سخت کار کنیم چرا که راه سختی در ادامه مسابقات در پیش داریم و باید بتوانیم در دیدارهای آینده هم نتیجه بگیریم.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور که عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد، در نهایت با برتری یک بر صفر تراکتورسازی به پایان رسید.