به گزارش پارس به نقل از مهر، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست ‌و دوم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با سوت یدالله جهانبازی آغاز می شود که تک تک بازیکنان تراکتورسازی مورد تشویق شدید هواداران قرار گرفتند و آنها بعد از گرم کردن به نیمکت رفتند تا دقایقی دیگر برای حضور در میدان آماده شوند.

سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس در لحظات اولیه ورود به زمین با تشویق تماشاگران تراکتورسازی قرار گرفت تا جایی که آنها به جهت عملکرد ضعیف این دروازه بان در اوایل فصل به طعنه وی را "سوشای آقای گل" صدا کردند.

شعار یل یاتار طوفان یاتار معروف تراکتورسازان از ساعات اولیه باز شدن درهای ورزشگاه به گوش می رسد. پرسپولیسی ها امروز با لباس یکدست سفید و تراکتورسازان با لباس های قرمز رنگ بازی می کنند.

مسیرهای منتهی به ورزشگاه و نیز اتوبان شهید کسایی شلوغ است و هواداران در راه ورود به ورزشگاه هستند، به نظر می رسد تا آغاز بازی تعداد تماشاگران از مرز ۲۵ هزار نفر نیز می گذرد.

کمتر از ۱۰۰ هوادار پرسپولیس نیز با حضور در طبقه دوم استادیوم یادگار امام تیم مورد علاقه خود را تشویق می کنند. با ورود حمید درخشان به زمین طرفداران حاضر در ورزشگاه علی دایی را مورد تشویق قرار دادند.