به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، شاگردان منصوریان در ادامه روند موفق خود در لیگ برتر این بار گسترش فولاد را از پیش رو برداشتند.


هفته بیست و دوم لیگ برتر، ورزشگاه : تختی تهران، تماشاگر:
داور: حسن اکرمی، کمک ها: محمدرضا منصوری، سعید قاسمی
اخطار: محمدامین حاج محمدی (44) علی قربانی (53) حمدی نژاد (60) از نفت تهران و پیمنتا (63) اکرامی (81) از گسترش

نفت تهران: وحید شیخ ویسی، سیامک کوروشی، علیرضا عزت کرامت، محمدامین حاج محمدی، غلامرضا رضایی، کمال کامیابی نیا (90 دکمن)، وحید حمدی نژاد، سعید لطفی، عباس بوعذار (70 مطهری)، ایمان مبعلی و علی قربانی (80 علیاری)
سرمربی: علیرضا منصوریان

گسترش فولاد: داود نوشی صوفیانی، محسن حسینی، میثم تقی زاده، مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی، جابر انصاری، مگنو باتیستا، محمدامین درویشی، علیرضا میرشفیعیان، لئوناردو پیمنتا (75 اورلیو) و محمد ابراهیمی (85 سیدی)
سرمربی: فراز کمالوند

شرح گل:
(0-1)گسترش فولاد: پیمنتا برای زدن پنالتی پشت توپ ایستاد و بعد از مکثی توپ را به سمت راست دروازه بان زد که وارد دروازه شد.
(1-1)نفت تهران: غلامرضا رضایی از سمت راست نفوذ کرد و توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد که علی قربانی روز نقطه پنالتی با شوتی دروازه گسترش را باز کرد.
2-1(نفت تهران): ارسلان مطهری از پشت محوطه جریمه در حالی که مداقعان گسترش ایستاده بودند شوت زد که باز هم از سمت راست دروازه بان گسترش وارد دروازه شد.

شرح بازی:
در ابتدای بازی هر دو تیم موقعیت هایی داشتند اما توپ بیشتر در میانه های میدان در جریان بود تا اینکه روی اشتباه مدافعان نفت یک گل از روی نقطه پنالتی دریافت کردند. در نیمه دوم نفت نفوزدهای زیادی داشت و تعویض های علیرضا منصوریان جواب داد تا در نهایت با دو گل این بازی به نفع نفت تمام شود. البته در جریان بازی نفتی ها اعتقاد داشتند داور برای آنها پنالتی نگرفت. نفت در این بازی مانند بازی های قبل نبود اما توانست به صدر برگردد. در پایان بازی هم نصوریان با مشت های گره کرده خوشحالی کرد.

حاشیه های بازی:
*علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش نفت تهران به خاطر سه کارته بودن در این پیکار غایب است و وحید شیخ ویسی درون دروازه ایستاده است.
*دبیر هیات فوتبال با کارکنان مجموعه به خاطر عدم هماهنگی تذکر داد.
*ایمان مبعلی و جابر انصاری بر سر تصاحب یک توپ با هم درگیری لفظی داشتند.
*علیرضا منصوریان و فراز کمالوند قبل از آغاز بازی حسابی با هم خوش و بش کردند.
*ناظران ای اف سی برای بررسی ورزشگاه و چمن حضور دارند.
*اکبر محمدی مربی سابق تیم ملی امید در بین تماشاگران نشسته است و محمود مریخی رئیس تربیت بدنی نیروی زمینی هم در ورزشگاه حضور دارد.
*حدود 10 هوادار گسترش در ورزشگاه حضور داشتند که شعار می دادند گسترش حمله کن، تراکتور گل زده.. در حالی که تراکتور هنوز گلی به پرسپولیس نزده
*روی اسکوربرد ورزشگاه تختی تهران برای لحظاتی نوشته شد:درگذشت والده گرامی جناب آقای سمندر،مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد را تسلیت عرض می‌کنیم.
* در دقیقه 45 +1 داور خطای پنالتی به سود گسترش فولاد اعلام کرد اما فراز کمالوند سرمربی این تیم در کنار زمین نماند تا وعده پنالتی پیمنتا را ببیند و به رختکن برود.

دقایق حساس:
دقیقه 5: مصطفی اکرامی توپ را ارسال کرد که ضربه پای چپ جابر انصاری توپ با فاصله کمی بیرون رفت.
دقیقه 20: غلامرضا رضایی شوت محکمی زد که از بالای دروازه بیرون رفت.
دقیقه 37: مگنو باتیستا بازیکن گسترش فولاد پا به توپ شد و شوت محکمی زد که شیخ ویسی با پای راست توپ را دفع کرد.
دقیقه 43: امین حاج محمدی روی درویشی خطای پنالتی انجام داد که داور نقطه پنالتی را نشان داد.
دقیقه 69: ایمان مبعلی شوت محکمی زد که در شلوغی مدافعان حریف در محوطه جریمه توپ به بدن بازیکنان گسترش خورد که نفتی ها اعتقاد به پنالتی داشتند.
دقیقه 77: ارسلان مطهری پا به توپ حرکت کرد که مصطفی اکرامی روی او خطا کرد که نفتی ها به شدت به داور اعتراض کردند که باید پنالتی می گرفت اما داور خطا نگرفت.