به گزارش پارس ؛ خبرآنلاین و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، این باشگاه در بیانیه خود نوشت:
جناب آقای جلالی مربی و معلم فرهیخته؛مردم شریف اصفهان را برای یک شکست فوتبالی زیر سوال نبرید؟!
سوت پایان بازی ذوب آهن - سایپا در هفته بیست و دوم به صدا در می آید؛ تیم فوتبال ذوب آهن در یک بازی برتر، بدون چون و چرا و بی اما و اگر، تیم خوب و قدرتمند سایپا البرز را با نتیجه قابل توجه چهار بر یک شکست می دهد. هواداران ذوب آهن در یک روز قشنگ فوتبالی و در آخرین مسابقه ذوب آهن در اصفهان پیش از فرا رسیدن نوروز 94 از دیدن یک فوتبال زیبا و پرگل سرشاراز لذت شده اند. تیم فوتبال ذوب آهن که در چند سال گذشته با وجود بحران های مختلف در ضعف و فترت بسر برده و روزگار خوشی را تجربه نمی کرد، نیم فصل دوم فوتبال کشور را عالی شروع کرده و ادامه می دهد.
همه تیم ها، مربیان و کارشناسان واقعی فوتبال ایران به نوع و شکل بازی تیم فوتبال ذوب آهن جدای از نتایج بدست آمده این تیم، احترام گذاشته و از قدرت تهاجمی و فوتبال رو به جلوی ذوب آهن لذت می برند.
در پایان مسابقات هرهفته سرمربیان تیم های فوتبال و بازیکنان این تیم ها، در مورد علل شکست یا پیروزی خود قصه ها و حکایت ها سر می دهند. اظهارات همه اهالی فوتبال در حوزه ورزش و به قولی فوتبالی است. برخی از مربیان هم به عادت مالوف به توجیه شکست تیم تحت نظر خود با اشاره به عملکرد ضعیف داور مسابقه پرداخته و به نوعی تلاش می کنند تا فشار مضاعف شکست را از شانه های خود به ضعف داوری و زمین و زمان و آب و هوا نسبت دهند و البته همه این موارد تا حدودی قابل پذیرش است، چرا که در حیطه و حوزه فوتبال و دنیای پر نشاط ورزش رقم می خورد.
اما جای تعجب آن جاست که جناب آقای جلالی در یک اتفاق نادر و غیر فوتبالی و دربرابرخبرنگاران پر تلاش رسانه های اصفهان، شکست غیرقابل بحث چهار بر یک (که با کمی خوش شانسی برای تیم فوتبال ذوب آهن حتی می توانست شش بر یک هم به پایان رسد) و در حالی که همواره و در اغلب مصاحبه های خود، در مورد مسائل تاکتیکی و تئوریک فوتبال سخنوری می کنند، به توجیه شکست تیم تحت اختیار خود پرداخته و بدون ذکر مطلبی در مورد ضغف فاحش تیم خود و قدرت تهاجمی و برتری مطلق تیم فوتبال ذوب آهن در این دیدار، باخت فوتبالی تیم سایپا را به زمین و زمان ربط داده و با هدف قرار دادن مردم شهیدپرور،شریف ونمونه اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، این مردم سختکوش و تلاشگر را که در همه عرصه ها الگو هستند، به زیر سوال می برند که ذکر چنین مطالبی از سوی ایشان بسیار تعجب برانگیز است.
مجید خان جلالی که بارها و بارها در هنگام پیروزی تیم های تحت رهبری خود در فصل های گذشته و از جمله در فصل جاری به فوتبال پاک اشاره کرده و در این خصوص حرفها برای گفتن دارند، به ناگهان برافروخته شده و با فراراز پذیرش مسئولیت فنی شکست سنگین تیم فوتبال سایپا البرز، به حواشی معمول فوتبال پرداخته و با تخطئه مردم اصفهان و باشگاه قدیمی ذوب آهن، به فرافکنی می پردازند.
آقای جلالی عزیز؛ تیم فوتبال ذوب اهن در دو سه فصل اخیر شکست های سنگینی را از بسیاری از تیم های فوتبال ایران متحمل شده است، اما هرگز در وادی توجیه و تفسیرهای تاسف بار این چنینی وارد نشده و در توجیه شکست فنی و حتی غیر فنی حاصل از اشتباهات سهوی داوری، زمین و زمان را به هم ندوخته است.
در پایان و بدون هیچ توضیح واضحاتی، حافظه قوی "آقا معلم" را به آخرین هفته دوره هشتم لیگ برتر فوتبال ایران و شکست چهار بر یک تیم فوتبال ذوب اهن اصفهان در برابر تیم فولاد خوزستان که در آن زمان تحت رهبری ایشان بود جلب می کنم. مسابقه تراژیکی که با شکست ذوب آهن درهفته پایانی، تیم فوتبال استقلال تهران به قهرمانی رسید و ذوب آهن درعین شایستگی ازاولین مقام قهرمانی خود در لیگ برتر فوتبال ایران باز ماند و البته حرف و حدیث های فراوانی پیرامون آن مسابقه خاص به گوش رسید که باشگاه ذوب آهن پهلوانانه و با وجود از دست دادن چنین افتخار بزرگ و قابل دسترسی، فوتبال را فدای حاشیه ها نکرد. آقای جلالی یادتان هست؟