به گزارش پارس به نقل از فارس، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: آقایانی که می‌گفتند بهترین تیم تاریخ استقلال را داشته‌ایم نمونه‌اش همین تهدید کسر امتیاز به خاطر شکایت ردریگوتوزی است.


امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین استقلال در مورد وضعیت این تیم گفت: ابتدا باید ایام فاطمیه بی‌بی دو عالم را به شیعیان تسلیت بگویم. اینکه ما دو هفته یکبار بازی می‌کنیم سخت است، زمانی که بازی‌ها پشت‌سر هم بود شرایط تیم ما آرمانی و بهتر بود اما وقتی دو هفته یک‌بار باید بازی کنیم کار سخت می‌شود ولی سعی کردیم با انجام بازی دوستانه در اراک تیم را آماده مسابقه نگه داریم.  اراکی‌ها هم میزبان خوبی برای ما بودند.

وی ادامه داد: بازی با نفت مسجد سلیمان بسیار سخت است. نفت تیم خوبی است و مربی باهوشی دارد که فوتبال را تاکتیکی و مدرن و سرعتی بازی می‌کند اما ما در ورزشگاه آزادی و با یک زمین خوب و شرایط خوب می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد خطر کسر شش امتیاز از استقلال به خاطر شکایت ردریگوتوزی بازیکن پرتغالی گفت: آقایانی که ادعا داشتند که ما ال و بل هستیم ببینند که چه اتفاقی افتاده است. ما بازیکن آوردیم که به خاطر بی‌پولی رفت. توزی در تراکتورسازی یک سال با ما کار کرد و خیلی هم خوب بود با من به استقلال آمد و این بازیکن را آماده کردیم اما به خاطر مشکلات مالی از استقلال جدا شد چرا این آقایان تا امروز این مسئله را پیگیری نکردند. آنها که می‌گویند ما بهترین تیم تاریخ استقلال را داشتیم یکی همین مورد بود که شما سؤال کردید. هافبک آوردیم اما چون پول نداشتیم از استقلال رفت.

قلعه‌نویی افزود: البته افشارزاده به دنبال پیگیری این ماجراست و تلاش می‌کند که این مشکل را برطرف کند تا کار به کسر امتیاز نکشد ولی اگر این اتفاق بیفتد یکی از مصاحبه‌هایشان در آمده است هر چند افشارزاده پیگیر مسئله است تا مشکل حل شود ولی آقایان چرا این مسئله را پیگیری نکردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد مصدومیت حنیف عمران‌زاده گفت: حنیف یک مقدار از ناحیه زانو دچار مصدومیت است و امروز به فیزیوتراپی رفته و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشد.