به گزارش پارس به نقل از ایسنا، در جریان رقابت‌های هفته چهارم لیگ حرفه‌ای بسکتبال، بازی ثامن مشهد در برابر شهرداری گرگان با حواشی زیادی همراه بود و در دقایق پایانی، بازی از سوی تماشاگران گرگانی به تشنج کشیده شد که در نهایت به پیروزی تیم شهرداری گرگان در خانه و با نتیجه ۷۷ بر ۶۹ ختم شد.

مهدی صاحبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در باره حاشیه‌ها و فحاشی تماشاگران در این دیدار گفت: ما در این بازی شاهد صحنه‌هایی بودیم که کمتر دیده شده است؛ پرتاب سنگ، بطری و فحاشی کردن که ما را مجبور به قطع بازی کرد.

او همچنین به نقش تماشاگران در این درگیری‌ها اشاره کرد و گفت: حتی چند تن از تماشاگران وارد زمین شده و با بازیکنان ما درگیر شدند که باعث خروج نیمکت نشینان ما از کنار زمین شد و ما هم فقط منتظر بودیم تا بازی تمام شود.

صاحبیان همچنین افزود: در رابطه با حواشی این بازی نامه‌ای را به فدراسیون بسکتبال نوشته‌ایم و منتظریم تا فدراسیون به این مسئله رسیدگی کند. به هر حال این اتفاقات چه عمدی رخ داده باشد و چه سهوی، باید جلویش گرفته شود. چرا که ما در انتهای بازی امنیت جانی نداشتیم.

او در ادامه به روند بازی اشاره کرد و گفت: ما یک نیمه جلو بودیم، در کوارتر سوم آن‌ها بهتر بازی کردند و در کوارتر چهارم ما بهتر بودیم و به طور کلی بازی روند خوبی داشت اما وقتی تیم ما با سختی و زحمت جلوی تماشاگران و در برابر بازیکنان خوب گرگان اختلاف امتیاز را به حداقل رساند، این اتفاقات افتاد که واقعا برایمان سخت است.