به گزارش پارس به نقل از عصرایران؛ «حمیددرخشان بایدتیم لخویا را ببرد» این جمله را محمدحسین نژاد فلاح قبل از بازی مهم پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا گفته است. سرپرستی که در بل بشوی مدیریتی پرسپولیس آمده که این تیم را به ساحل آرامش برساند. مدیری که قبل از آمدنش با برانکو و قطبی مذاکره کرده اند و قرار شد بیاید و این سرمربیان را انتخاب کند اما آمد و حتی نتوانست/نخواست حمید درخشان با کارنامه بسیار بد را کنار بگذارد و یکی از دومربی محبوب را جایش بگذارد.
نژادفلاحاین جمله را در شرایطی  می گوید که انگار برای اخراج درخشان به بهانه ای نیاز دارد که این بهانه از مساوی در برابر لخویا در تهران حاصل می شود. این در شرایطی است که اگر قرار باشد مساوی در برابر لخویا بد تعبیر شود ، مساوی در تهران برابر صبا حتما افتضاح است و 5 شکست متوالی در لیگ برتر ایران فاجعه خواهد بود. اما حمید درخشان با کارنامه ای که هم رکورد شکست ها را رد کرده و هم خوب نتیجه نمی گیرد همچنان سرمربی پرسپولیس مانده و قرار است به خاطر امتیاز دادن به لخویا پرسپولیس را ترک کند.اصولا منوط کردن تصمیم مدیریتی در فوتبال یکی از بدترین و غیرکارشناسانه ترین مدل های تصمیم گیری است. تصمیم گیری هایی که اعتماد به نفس لازم را ندارند و دنبال بهانه ای نتیجه ای برای اثبات خود می گردند.
قراردادن این استاندارد عجیب و غریب برای اخراج یک سرمربی  فقط از مدیری برمی آید که به ورزش آشنایی نداشته باشد. پرسپولیس اگر قرار باشد سرمربی اش را کنار بگذارد که هفته هاست به نظرمی رسد این تصمیم ، تصمیم درستی هم هست نیازی به امتیاز از دست دادن مقابل لخویا ندارد. شاید حمید درخشان و تیم اش موفق شدند لخویا را هم شکست دهند. شاید دری به تخته ای خورد و با تیم النصر هم مساوی کردند. آن وقت چه ؟ آیا واقعیتی در مورد پرسپولیس تغییر می کند؟ واقعا سرپرست پرسپولیس فکر می کند که تنها مشکل پرسپولیس نتیجه گرفتن است؟ او به بازیکنان بی کیفیتی که با پرسپولیس قرارداد می بندندو بسته اند کاری ندارد؟ او نباید بداند که چرا ستاره های فصل قبل در تیم درخشان بازی نمی کنند و روی نیمکت چسبیده اند؟ برای نژاد فلاح سوال پیش نیامده که مدافعان نیمکت نشین تیم های دیگر در ترکیب اصلی پرسپولیس چه کار می کنند؟ او از کسی نپرسیده که جعفرپور چرا به پرسپولیس آمد ،چرا روی نیمکت نشست و چرا قرار شد جدا شود و دست آخر چرا جدا نشد؟ واقعا نمی داند که چطور نیلسون ،بهترین دروازه بان فصل قبل از این تیم کنار گذاشته شده؟ اصلا نژاد فلاح می داند امین میردورقی  کیست و اصلا چرا باید به پرسپولیس بیاید؟
شاید نیمی ازاین سوال ها یک مدیر ورزشی و آشنا به ورزش را مجاب کند که با حمید درخشان جشن خداحافظی را برگزار کند. اما تصمیمات محمدحسین نژاد فلاح هیچ شباهتی به مدیر آشنا به ورزش ندارد و لابه لای تحلیل های کارشناسی همه به دنبال دلیلی برای نگه داشتن حمید درخشان می گردند. نژادفلاح البته خیلی هم دور از ورزش نبوده . او در 10 سال اخیر عموما عضو هیات مدیره پرسپولیس بوده. کارنامه ای که کمی متناقض هم به نظر می رسد.پرسپولیس در 10 سال اخیر 10 مدیرعامل متفاوت داشته و نژاد فلاح با نیمی از آن ها دریک هیات مدیره بوده و تصمیم گرفته. هیات مدیره هایی که لزوما هیچ کدام شان از نظر فکری و عملی شباهتی به یکدیگر ندارند و البته عضو مشترکی هم به غیر از نژاد فلاح نداشته اند. 
نژادفلاح اما در اصل موفق شده خودش را با همه شرایط وفق دهد و همیشه جز گزینه هایی باشد که به پرسپولیس می رسند. حتما این هم قسمتی از توانایی های یک مدیر است که بتواند در هر سیستمی کار بکند اما اگر نژادفلاح در این قسمت به خوبی توانایی اش را نشان داده در حوزه تصمیم گیری های ورزشی پیشرفتی نداشته و تصمیماتش به استانداردها نزدیک نیست. او قبل از جام باشگاه های آسیا فرصت تصمیم گیری و تغییر سرمربی را از دست داد و حالا تصمیم گرفته به بهانه تساوی در برابر لخویا درخشان را برکنار کند. او حتی ممکن است این کار را هم نکند و منتظر یک بازی دیگر بشود و زمان را از دست بدهد.  اما پیش از هر بازی فوتبال شرط پیروزی ، مساوی یا شکست گذاشتن یکی از بدترین روش های مدیریت است که البته همه مدیران ورزشی هم این را یاد گرفته اند و تلاش می کنند این مدل تصمیم گیری را حداقل به رو نیاورند. اما نژادفلاح ترسی ندارد از اینکه قبل از بازی با لخویا برکناری درخشان را تایید کند:«من در حال حاضر تمام تمرکزم بر روی بازی روز سه‌شنبه است و طی صحبتی که با درخشان انجام داده‌ام از وی خواسته‌ام که این بازی را باید با پیروزی به پایان برسانیم و به همین دلیل در حال حاضر هیچ صحبتی در خصوص این که سرمربی آینده این تیم از بین قطبی و برانکو باشد، نداشته‌ایم.» و معلوم هم نیست چرا برای برکناری درخشان می خواهد تا پایان بازی صبر کند. مگر غیر از این است که پرسپولیس با درخشان نود دقیقه دیگر را هم از دست می دهد؟