به گزارش پارس به نقل از  ایسنا: لیونل مسی در بازیهای گذشته تیمش روند خوبی داشته و توانسته عملکرد ضعیف خود در سال گذشته را به دست فراموشی بسپارد.


اریک آبیدال درباره هم تیمی سابق خود گفت: مسی در بارسلونا اشباع شده است. او به همه چیز در این تیم رسید و باید برای تجربه چالشی جدید و تجربه ای نو بارسا را ترک کند و به تیمی جدید برود. به نظر من او در پاری سن ژرمن موفق خواهد شد. با شناختی که از مسی دارم می گویم او در پاریس موفق می شود. مسی تصادفی به چهار توپ طلای فوتبال جهان دست پیدا نکرده است. او واقع بازیکن بزرگی است و هر وقت که بارسلونا به او نیاز داشته توانایی‌های خود را ثابت کرده است. مسی همواره فشار زیادی را تحمل می‌کند. با این حال او همواره ثابت می‌کند که بزرگ است.

آبیدال در بارسلونا موفق شد افتخارات بسیاری را به دست آورد اما سرطان کبد او باعث شد تا آبی-اناریها قراردادش را تمدید نکنند که این باعث ناراحتی و خشم این بازیکن فرانسوی شد. او معتقد است بعد از رهایی از بیماری می‌توانست برای بارسلونا بازی کند اما سران این باشگاه اسپانیایی نامهربانانه به همکاری با او ادامه ندادند.

او درباره بازگشت به بارسا به عنوان مربی گفت: در بارسلونا همه ما یک خانواده بودیم. این را به خوبی زمانی که کارلوس پویول از فوتبال خداحافظی کرد مشاهده کردم. بارسلونا خانه من است. آنها هستند که تصمیم می‌گیرند من باید به نوکمپ برگردم یا نه. سران بارسلونا پیش از این به من قول دادند که در آینده در این باشگاه وظیفه‌ای را برعهده خواهم گرفت. نمی‌دانم که آیا هنوز آنها روی قول خود هستند یا نه اما به طور کلی من آماده هستم تا در هر حالتی به بارسلونا برگردم.

آبیدال بعد از جدایی از بارسلونا به موناکو رفت و یک فصل برای این تیم زیر نظر کلودیو رانیری بازی کرد. او این تیم فرانسوی را در فصل جابجایی تابستانی ترک کرد و امسال از فوتبال خداحافظی کرد.