به گزارش پارس به نقل از فارس: تیم فوتبال استقلال یک روز پس از دیدار مقابل گسترش‌فولاد تبریز از ساعت 15 و 30 دقیقه برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد. در تمرین امروز آبی‌پوشان آرش برهانی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی و هاشم بیک‌زاده حضور نداشتند ضمن اینکه ستار همدانی مربی آبی‌پوشان در تبریز ماند و با کاروان این تیم به تهران بازنگشت.


* قبل از شروع تمرین امروز میرشاد ماجدی سرپرست استقلال برگه‌های مالیات بازیکنان را که در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته بود به آنها تحویل داد. این خبر به حدی برای بازیکنان ناراحت کننده بود که آنها در خصوص این اتفاق صحبت  می‌کردند و حنیف عمران‌زاده با صدای بلند می‌گفت 190 میلیون تومان بدهی مالیاتی‌ام است که یک ریال آن را ندارم. جالب اینجا بود که جیب‌هایش را به خبرنگاران نشان می‌داد و می‌گفت وقتی پولی نگرفتیم چه مالیاتی بدهیم.

* جواد زرینچه که با آبی‌پوشان به تبریز هم سفر نکرده بود امروز با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شد.نکته قابل توجه برخورد سرد قلعه‌نویی با مربی استقلال بود که البته زرینچه نزد بازیکنان و کادر فنی هم نرفت و از روی نیمکت تمرین را تماشا کرد. مربی تیم استقلال در این باره گفت من سرما خوردم و چون مریضی‌ام واگیر دارد نزد دیگران نرفتم تا بازیکنان و کادر فنی دچار سرماخوردگی نشوند.

* فریدون زندی مطابق روزهای گذشته در محل تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر شد.

* وحید طالب‌لو با وجود عدم بهبودی کامل در تمرین امروز استقلالی‌ها شرکت کرد. این بازیکن با وجود آنکه سرما خورده بود امروز به صورت اختصاصی با دستگاه TRX تمرینات کششی انجام داد.

* بازیکنان اصلی تیم استقلال در دیدار با گسترش‌فولاد پس از 20 دقیقه ریکاوری محل تمرین را ترک کردند. جالب اینجا بود که ایمان عالمی وقتی به بازیکنان گفت تمرین فقط فردا تعطیل است و آبی‌پوشان از دوشنبه باید کار تاکتیکی انجام دهند سگرمه‌های بازیکنان در هم رفت و آنها می‌خواستند که تمرین یکی دو روز بیشتر تعطیل شود.

* بهنام برزای و مجید حسینی دو بازیکن ملی‌پوش تیم استقلال برای شرکت در اردوی تیم ملی امید خودشان را به محمد خاکپور معرفی کردند و در تمرین امروز حضور نداشتند.

* میلاد فخرالدینی به دلیل آسیب‌دیدگی جزئی امروز تنها 10 دقیقه دوید و کمپ حجازی را ترک کرد.

* با توجه به خیس بودن زمین چمن طبیعی امیر قلعه‌نویی از بازیکنان خواست در زمین مجاور چمن طبیعی که حالت مصنوعی دارد تمرین کنند و آبی‌پوشان پس از گرم کردن در دو گروه زرد و نارنجی فوتبال درون تیمی را انجام دادند.

* تمرین تیم استقلال پس از یک روز وقفه از روز دوشنبه از ساعت 15 و 30 دقیقه در کمپ زنده یاد حجازی برگزار خواهد شد.