به گزارش پارس به نقل از ایسنا، تیم بسکتبال شینگ دائو که حامد حدادی را در اختیار دارد در مرحله پلی آف لیگ بسکتبال چین برابر شانسی به میدان رفت که در جریان این بازی اتفاق‌های زیادی افتاد. سایت خبری "sbnation" در گزارشی به درگیری بازیکنان شانسی در این مسابقه اشاره کرده است.

در این گزارش آمده است: زمانی که ژودانگ لو بازیکن تیم شینگ دائو قصد عبور از بازیکن تیم شانسی داشت ون وافر بازیکن سابق لیگ NBA با ضربه‌ای به شکم او اجازه عبور نمی‌دهد و به دلیل این برخورد هم از بازی اخراج می‌شود اما وافر با پرتاب صندلی کنار زمین به طرف تماشاگران شینگ دائو اعتراض خود را نشان می دهد.

در پایان مسابقه نیز حامد حدادی ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا برای خوش و بش و دلجویی به سمت بازیکنان تیم شانسی رفته اما زمانی که می‌خواست جرمی تایلر دیگر بازیکن سابق NBA را در آغوش بگیرد با واکنش او روبه‌رو شد؛ این بازیکن حدادی را هل داد که با واکنش سنتر ۲۱۸ سانتی متری تیم شینگ دائو روبه رو شد.

طبق این گزارش تمام این اتفاق‌ها پایان درگیری نبود چرا که بازیکنان شانسی به درگیری‌های خود ادامه دادند و در حرکتی عجیب بازیکنان حریف را به دعوا بیرون از سالن مسابقه دعوت می کردند.

تیم بسکتبال شینگ دائو با کسب سومین پیروزی برابر شانسی به مرحله نیمه نهای لیگ چین رسیده و باید در این مرحله به مصاف لیائونینگ برود.