به گزارش پارس به نقل از  مهر: تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که با حواشی که در زیر می‌خوانید، همراه بود:


*این تمرین ۱۵:۱۰ دقیقه آغاز شد و سرخپوشان به دویدن‌های نرم به دور زمین بدن‌های‌شان را گرم کردند.

* سوشا مکانی، مسعود همامی و مرتضی قدیمی‌پور از ابتدا زیر نظر نادر باقری تمرینات اختصاصی‌شان را انجام دادند.

* در حالیکه افشین اسماعیل‌ زاده، محمد عباس‌زاده و مهدی دغاغله به علت بی‌انضباطی از تیم فوتبال اخراج شده بودند، تنها افشین اسماعیل‌زاده امروز همراه تیم به تمرین پرداخت. البته مهدی دغاغله هم پس از پایان تمرین به مجموعه درفشی‌فر آمد.

* محمد عباس‌زاده با وجود حضور در مجموعه، اجازه تمرین پیدا نکرد و از مقابل درب رختکن به تماشای تمرین پرداخت. این درحالی بود که مهدی دغاغله تنها غایب این جلسه تمرینی محسوب می‌شد.

* چند نفر که مبتلا به بیماری‌های خاص بودند، امروز با حضور در مجموعه درفشی‌فر به خوش و بش به با پرسپولیسی‌ها پرداختند.

* امید عالیشاه که در روزهای گذشته به علت مصدومیت در تمرینات گروهی حضور نداشت، امروز تمریناتش را با تیم استارت زد. این بازیکن بعد از تمرین به صورت اختصاصی به دویدن دور زمین پرداخت و پس از آن راهی کلینیک شد.

*گابریل بازیکن برزیلی سرخ‌ها پس از حضور ۳۰ دقیقه تاخیر در درفشی فر حضور پیدا کرد و به صورت اختصاصی به دویدن دور زمین پرداخت و پس از چند دقیقه در تمرینات گروهی حاضر شد.

* رضا نوروزی هم مطابق روزهای گذشته به صورت اختصاصی به دویدن دور زمین پرداخت اما میلاد کمندانی در کلینیک مجموعه کارهای مربوط به درمانشان را انجام دادند.

* بازیکنان پس از آن به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی پرداختند و سپس مشغول آقاوسط شدند که درخشان طی آن تاکید داشت که بازیکنان عمل پرسینگ  را به خوبی انجام دهند.

* این تمرین که زیر بارش شدید باران برگزار شد، هواداران کمی از آنها استقبال به عمل آوردند و به همین خاطر تنها حدود ۱۰ هوادار  در مجموعه درفشی‌فر حاضر شدند.

* در تمرین بعدی، پرسپولیسی‌ها به شوتزنی از راه دور پرداختند. همچنین فوتبال درون تیمی برنامه دیگری بود که درخشان برای این تمرین در نظر گرفته بود.

*این تمرین حدود ساعت 16:20 دقیقه خاتمه یافت.

* درخشان و عبدی در طول تمرین با هم به صحبت‌های اختصاصی پرداختند.

* حمید علی عسگری بعد از تمرین، تمرینات اختصاصی را زیرنظر حسین عبدی انجام داد.