پرسپولیس این فصل رکورد ایران را در تغییر مدیر در راس خود زده است. پس از اعلام حکم نژادفلاح برای سرپرستی پرسپولیس که هنوز بصورت رسمی از سوی وزارت ورزش و سایت باشگاه تائید نشده و با مرور اتفاقات این فصل متوجه می‌شویم، این باشگاه هرگز بیش از ۷۵ روز آرامش و ثبات در مدیریت به خود ندیده است.

پرسپولیس فصل را با علیرضا رحیمی به عنوان مدیر عامل شروع کرد اما او خیلی زود کنار رفت. پس از خروج رحیمی از پرسپولیس، حمیدرضا سیاسی مدیرعامل شد و او هم خیلی زود کارش به دلایلی تقریبا نامعلوم به بازداشت رسید و همچنان در بازداشت موقت به سر می‌برد.

پس از او برای مدت کوتاهی بهروز منتقمی که نایب مدیرعامل بود، زمام امور را در دست گرفت، سپس نوبت به علی‌اکبر طاهری به عنوان سرپرست موقت رسید تا در پرسپولیس پشت صندلی مدیر عاملی  این باشگاه بنشیند ولی خیلی زود، حکم سرپرستی از سوی وزارت ورزش به نژادفلاح رسید تا او در آخرین روزهای واگذاری پرسپولیس مدیر این باشگاه بزرگ و مردمی شود.

بسیاری از مردم هر روز از خود می‌پرسند چگونه این باشگاه کارش به جای کنونی کشیده است؟ پاسخ را می‌توان در همه تغییراتی که از آن یاد کردیم، جستجو کرد. آنجا که پرسپولیس پنج مدیر را در عرض ۷ ماه به خود دید، اتفاقی که باعث شد هرگز هیچکدام از این مدیران نتوانند برنامه‌ای برای اجرا داشته باشند و باز نتوانند از مربی و بازیکن خودشان برنامه‌ای بخواهند و چیزی را از کسی طلب کنند.

در واقع اشکال کاملا مشخص است. اشتباه در انتخاب‌ها و عدم حمایت از مدیران و کادرهای فنی، کار پرسپولیس را تا به آنجا رسانده که امروز هواداران پرسپولیس نگران سقوط این تیم به لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران بوده و به شدت از وضعیت موجود نگران و ناراحت هستند!

این اتفاق اخیر و سرپرستی نژادفلاح در پرسپولیس در حالی رخ داده که هیچکس نمی‌داند مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران، در چند روز باقی مانده تا واگذاری این باشگاه و در حالیکه نیم فصل هم تمام شده و این باشگاه یارگیری هم نمی‌تواند انجام دهد، به چه دلیل جانشین طاهری شد و قرار است چه حرکتی برای این باشگاه و تیم فوتبالش انجام دهد؟