به گزارش پارس به نقل از دانا، اصلا بیانیه ای از سوی فدراسیون فوتبال در تقدیر از حسین هدایتی مطرح نشده است، چراکه هرگونه خبر یا بیانیه ای که از هر یک از بخش های مختلف فدراسیون فوتبال قرار باشد منتشر شود، فقط از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال در اختیار سایر رسانه ها قرار می گیرد. از سوی دیگر نیز متن بیانیه منتشر شده با سایر بیانیه هایی که فدراسیون فوتبال در سایت رسمی خود منتشر می کند، تفاوت های آشکاری دارد.

همین چند روز پیش بود که دانا در خبری از ماجرای قول حسین هدایتی به ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی در فاصله دو شب قبل از اعزام تیم ملی به استرالیا خبر داد که طی آن هدایتی به کارلوس کی روش و بازیکنان تیم ملی قول می دهد که بابت هر پیروزی به بازیکنان و کادر فنی پاداش دهد و در پایان جلسه نیز کی روش به تمجید از این اقدام هدایتی پرداخته و همراه با بازیکنان برای وی دست می زنند، این در شرایطی بود که بعد از بازگشت تیم ملی از جام ملتهای آسیا و ناکامی ملی پوشان در آسیا پاداش ها نصف شد که این کار دلخوری شدید کی روش از هدایتی را در پی داشته است.

با فاصله یک روز پس از انتشار این خبر بود که خبرهایی مبنی بر "تشکر دپارتمان تیم ملی فوتبال" از حسین هدایتی بابت حمایت های وی از تیم ملی در جام ملت های آسیا مطرح شد.

در متن این بیانیه که از سوی برخی رسانه ها انتشار یافت اینگونه آمده بود: با پایان رقابتهای جام ملتهای آسیا، دپارتمان تیم ملی وظیفه خود می داند به نمایندگی از کادر فنی و بازیکنان از حمایت های حسین هدایتی در چند وقت اخیر قدردانی کرده و یادآور شود بر خلاف یکسری صحبتهای مطرح شده، پشتیبانی‌های دلگرم کننده افراد وطن پرست و دلسوزی چون هدایتی همواره قوت قلبی برای تمامی اعضای تیم ملی در طول برگزاری رقابتهای جام ملت‌های آسیا بوده است.

در این بین اما یک منبع آگاه به خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا اطلاع داد: اصلا بیانیه ای از سوی فدراسیون فوتبال در تقدیر از حسین هدایتی مطرح نشده است، چراکه هرگونه خبر یا بیانیه ای که از هر یک از بخش های مختلف فدراسیون فوتبال قرار باشد منتشر شود، فقط از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال در اختیار سایر رسانه ها قرار می گیرد. از سوی دیگر نیز متن بیانیه منتشر شده با سایر بیانیه هایی که فدراسیون فوتبال در سایت رسمی خود منتشر می کند، تفاوت های آشکاری دارد.

از همین رو پیگیری های خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا موجب شد تا مشخص شود این بیانیه توسط برخی افراد که به تازگی وارد فدراسیون فوتبال شده اند در اختیار چند رسانه قرار گرفته است. نکته جالب توجه نیز اینجاست که این بیانیه توسط فردی در اختیار این رسانه ها قرار گرفته که ظاهرا از اقوام حسین هدایتی نیز هست.

بنابراین به نظر می رسد با توجه به برملا شدن برخی مسائل پشت پرده، این احتمال وجود دارد که برخی فشارهای مدیریتی موجب شود این بیانیه طی روزهای آینده در سایت فدراسیون فوتبال نیز منتشر شود. اقدامی که در صورت تحقق، سوالات مبهم بسیاری را در اذهان عمومی در خصوص اتفاقات درون فدراسیون فوتبال بر جای خواهد گذاشت.