به گزارش پارس به نقل از ورزش سه، میلاد زنیدپور در مورد استعفای مکوندی گفت:  آقای مکوندی حق داشت که استعفا داد او واقعا به جایی رسید که دید نمی تواند کار کند. هرکس دیگری جای سرمربی ما بو د این کار را نمی کرد او از خودگذشتگی کرد. هیچ کس به تیم ما نگاه نمی کند و هیچ کاری برای ما انجام نمی دهند حتی دیگر قول و وعده وعید هم نمی دهند. آقایان مکوندی و رضائیان دست تنها هستند. مگر می شود یک تیم 4 ماه هیچ دریافتی ای نداشته باشد. تیم ما خیلی منسجم است ولی این مشکلات نمی گذارد کار خودمان را انجام دهیم.

او در همین باره ادامه داد: بحث مالی خیلی مهم است. ما الان بازیکنی در تیم داریم که رفته استوک قسطی خریده. واقعا ما به یک نقطه تاریک رسده ایم. جالب این جاست که رقم قرارداد بچه هایمان هم خیلی پایین است و تامین کردنش سخت نیست. هم ما و هم مردم مسجد سلیمان مظلوم واقع شده ایم و واقعا دیگر نمی دانیم باید به چه ارگانی مراجعه ومشکلاتمان را بازگو کنیم. من حالا اسم تیم دیگری را نمی آورم که کلی خرج کرده اما به حال تیم خودمان تاسف می خورم. بازیکن داریم که محتاج 100 هزار تومان بوده تا حداقل نان شبش را با این پول بخرد.

این بازیکن در پایان در مورد کسب تساوی مقابل پیکان افزود: خدا را شاهد می گیرم که ما خوب بازی کردیم و با تمام احترامی که برای آن تیم قائلم اگر مهدی رحمتی را درون دروازه نداشت شاید الان نتیجه چیز دیگری بود.