به گزارش پارس به نقل از ورزش سه، میلاد فخرالدینی در این باره گفت: در مورد آزمون و بیرانوند که مصاحبه کرده اند باید بگویم آن ها روز های اول فوتبالشان است  آن ها بیایبد کارنامه من را ببینند بعد در موردم صحبت کنند این دو تا هنوز نمی دانستند فوتبال چیست من به تیم ملی دعوت شدم. هر بازیکنی می تواند از سرمربی تیم ملی انتقاد کند.  تیم ما به آسیا رفت و نتیجه نگرفت  ولی کی روش به جای اینکه در مورد تیم خود صحبت کند از آقایان درخشان و قلعه نوعی انتقاد کرد. امیر خان کارنامه درخشانی دارد و کارنامه اش نشانگر عملکرد اوست.

او در همین باره ادامه داد: باید به دو نفری که استادشان یادشان داده در مورد من صحیت کنند بگویم که مربی بزرگ احتیاجی به  تعریف و تمجید ندارد و مربی کوچک به این جور چیز ها نیاز دارد. هنوز آنقدربدبخت نشده ایم که بیرانوند و آزمون درباره سرمربی تیم ملی نظر دهند. فدراسیون فوتبال باید نظر سرمربی ها  را نسبت به عملکرد کی روش بپرسد من هم با شخص آقای کی روش هیچ مشکلی ندارم بحث من این است که استقلال در حال حاضر به آرامش نیاز دارد پس نباید تمرکز سرمربی ما را به هم بزنند. ما در حال حاضر روی قهرمانی تمرکز کرده ایم.

این بازیکن در پایان افزود: زمانی که من در لیگ بازی می کردم این دو نفر نمی دانستند فوتبال چیست. در ضمن چطور زمانی که آقای قلعه نوعی در جام ملت های آسیا سرمربی تیم ملی بود هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی صحبت نکردند اما الان همه در مورد کی روش صحبت می کنند نمی دانم جریان چیست.