به گزارش پارس به نقل از تسنیم: در ادامه رقابت‌های هفته بیست‌ویکم لالیگای اسپانیا از ساعت 18:30 امروز (شنبه) تیم‌های رئال مادرید و رئال سوسیه‌داد در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم را کهشکانی‌ها با نتیجه 4 بر یک از آن خود کردند.


برای سفیدپوشان مادریدی در این دیدار خامس رودریگس (3)، سرخیو راموس (37) و کریم بنزما (52 و 76) گلزنی کردند و تنها گل رئال سوسیه‌داد را هم آرتیس الوستوندو در دقیقه یک به ثمر رساند. در این بازی کریستیانو رونالدو پرتغالی به دلیل محرومیت نتوانست سفیدپوشان مادریدی را همراهی کند.

شاگردان کارلو آنچلوتی با این برد 51 امتیازی شدند و با حفظ صدرنشینی‌شان فاصله خود با بارسلونای دوم جدولی را به چهار امتیاز افزایش دادند. شاگردان دیوید مویس هم با این شکست 22 امتیازی باقی ماندند و در حال حاضر در رده یازدهم جدول 20 تیمی لالیگا جای دارند.

هفته بیست‌ویکم لالیگا امشب با دو دیدار پیگیری می‌شود که از ساعت 20:30 اتلتیکومادرید، مدافع عنوان قهرمانی میهمان ایبار است و از ساعت 22:30 گرانادا از الچه پذیرایی می‌کند. همچنین 30 دقیقه بامداد فردا (یکشنبه) کوردوبا به خانه سلتاویگو می‌رود.

در جدول رده‌بندی رقابت‌‌های لالیگا رئال مادرید با 51 امتیاز صدرنشین است،‌ بارسلونای 47 امتیازی در رده دوم قرار دارد و اتلتیکومادرید 44 امتیازی جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.