به گزارش پارس به نقل از تسنیم، جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته در محل این فدراسیون برگزار شد. فدراسیون فوتبال در خبری بخشی از محتویاتی که می‌شد را رسانه‌ای کرد. ولی در این جلسه یکی از اعضای هیات رئیسه درتلاش بود تا بتواند از سایر اعضا امضای برداشتن کی‌روش و نبی را بگیرد. هر چند که کفاشیان اعلام کرد که کمیته فنی درخصوص کی‌روش نظر می‌دهد و بعد از نظر آنها و صحبتی که با وی داشته باشم در مورد کی‌روش تصمیم گیری خواهم کرد.


یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که سودای ریاست بر این فدراسیون را در سر دارد در تلاش است تا با توجه به حذف تیم ملی از جام ملت‌های آسیا با کمک تیم رسانه‌ای خود فضا را طوری فراهم کند تا نمایندگان خودش را بر پست‌های تاثیر گذار در این فدراسیون قرار دهد تا بتواند در آینده‌ای نزدیک خود سکان دار هدایت فدراسیون فوتبال شود.

وی جلسات متعددی با یکی از اعضای سابق تیم ملی و یکی از مربیان لیگ برتری دارد تا با کمک آنها و هماهنگی‌های صورت گرفته بتواند آن مربی لیگ برتری را سرمربی تیم ملی کند و بازیکن سابق تیم ملی نیز به عنوان دستیار در کنار آنها باشد. پس اولین گام تصاحب صندلی تیم ملی است. وی که فردی باهوش است برای رسیدن به اهداف خود پروژه همزمانی تصاحب دبیر کلی فدراسیون فوتبال برای یکی از دوستان خود را نیز در سر دارد. وی که در ماه‌های گذشته تلاش زیادی کرده بود که یکی از دوستانش به عنوان اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال انتخاب شود ولی ناکام مانده بود این بار درصدد آن است که وی را به عنوان کاندیدا برای دبیرکلی فدراسیون فوتبال معرفی کند.

وی در جلسه روز گذشته هیات رئیسه کاغذی را آورده بود و از اعضا خواسته بود که در آن از رفتن کی‌روش و نبی حمایت کنند و چون با مخالفت سایر اعضا رو به رو شده بود، بالافاصله با کمک دوستان رسانه‌ای خود فعالیت خودش را برای برداشتن این دو نفر آغاز کرد.

وی این دو پروژه را همزمان اجرایی می‌کند تا بتواند در صورت کسب موفقیت، پروژه نهایی خود که همان ریاست بر فدراسیون فوتبال است را اجرایی کند.

وی که در پشت پرده به عنوان لیدر جریان مخالف در فدراسیون فوتبال معرفی شده است در تلاش است تا پس از شکست در مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال این بار با برنامه ریزی بهتر آن شکست را جبران کرده و با کمک دوستان خود قدرت را در فدراسیون فوتبال از آن خود کند.