به گزارش پارس به نقل از تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال عراق عنوان کرد اعتراض ایرانی‌ها تأثیر منفی روی شاگردانش نگذاشته و آماده بازی فردا مقابل کره‌جنوبی هستند.


راضی شنیشل که امروز (یکشنبه) شاگردانش آخرین جلسه تمرینی خود را در سیدنی پیش از رویارویی با کره‌جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های 2015 آسیا انجام دادند، در ورزشگاه استرالیا شهر سیدنی به خبرنگاران گفت: پرونده اعتراض ایرانی‌ها به طور رسمی بسته شد و این موضوع نیز از نظر ما مختومه است. چیز بیشتری هم برای گفتن نداریم. این اعتراض چیزی بود که از سوی ایرانی‌ها مطرح شد و روی ما برای بازی فردا تأثیر منفی نگذاشته است.

سخنگوی تیم ملی فوتبال عراق هم با اهمیت ندادن به شکایت فدراسیون فوتبال ایران که در نهایت به نتیجه‌ای هم نرسید به خبرگزاری فرانسه (AFP) گفت: بگذارید تیم ایران هر چقدر که دوست دارد در استرالیا بماند. این پرنده بسته شد و ما فردا مقابل کره‌جنوبی بازی خواهیم کرد.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال عراق هم با عنوان اینکه حکم رسمی رد شدن اعتراض ایرانی‌ها را دریافت کرده است، در این باره گفت: رئیس اتحادیه فوتبال ما ساعت 12 ظهر به وقت استرالیا با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا ملاقاتی داشت و به آنها گفت که مشکلی با این شرایط ندارد. به هر حال ما آرامش لازم را داریم و در بازی مقابل کره‌جنوبی اگر سرمربی استفاده از عبدالزهرا را صلاح بداند، او بازی خواهد کرد.