مردم دوحه در حالی به زندگی عادی خود در قطر ادامه می‌دهند که به نظر نمی‌رسد برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا برای آنها اهمیت چندانی داشته باشد. آنها تا حدودی هم حق دارند چون تمام شهر پر از پوسترها و تبلیغات جام جهانی هندبال است که از امشب در دوحه آغاز می‌شود.

توجه قطری‌ها به میزبانی هندبال به حدی است که بازیکنان ایران را از دیدن بازی دو تیم ملی فوتبال ایران و قطر محروم کرد. جالب اینکه خود مردم قطر نیز تمایل چندانی به پیگیری جام ملت‌های آسیا و تیم ملی فوتبال قطر از خود نشان نمی‌دهند.

ملی پوشان هندبال ایران امروز (پنجشنبه) قصد داشتند دیدار تیم ملی فوتبال ایران و قطر را در هتل محل اقامت خود تماشا کنند اما تلویزیون هتل این بازی را پخش نکرد و باعث ناراحتی ملی پوشان هندبال شد. با این حال پیروزی یک بر صفر ایران با گل زیبای سردار آزمون، روحیه مضاعفی به آنها برای بازی فردا (جمعه) با بوسنی و هرزگوین داد.

زندگی در دوحه بدون توجه به فوتبال در رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و خیابان‌ها در جریان است و حتی بسیاری از مردم این شهر به عنوان میزبانان جام جهانی 2022 از بازی تیم ملی کشورشان در جام ملت‌های آسیا خبر نداشتند!

مراسم افتتاحیه جام جهانی هندبال از ساعت 19:30 به وقت تهران در دوحه آغاز می‌شود.