به گزارش پارس به نقل از ایسنا: تیم ملی ایران امروز (پنجشنبه) در هوای آفتابی شهر سیدنی به مصاف تیم ملی قطر می‌رود.


در حال حاضر دمای هوا حدود 26 درجه سانتیگراد اعلام شده است که در زمان ساعت برگزاری یعنی ساعت 20 به وقت محلی 12:30 به وقت تهران دمای هوای شهر سیدنی حدود دو درجه سانتیگراد کاهش پیدا می‌کند.

ایرانیان زیادی در صدد حضور در ورزشگاه 84 هزار نفری المپیک سیدنی هستند. اگر چه ایران بعد از استرالیا بیشترین تعداد تماشاگر در مسابقات جام ملت‌های آسیا را داشته است، اما این تعداد از تماشاگران اگر چندین هزار هم بیشتر از تماشاگران بازی با بحرین (بیش از 20 هزار نفر) شوند، نیمی از ورزشگاه را هم پر نخواهند کرد.

در حال حاضر حدود 28 هزار بلیت به ایرانیان مقیم سیدنی و شهرهای مختلف استرالیا فروخته شده است.

ایرانیانی که در اقصی نقاط سیدنی و سایر مناطق اسکان دارند به صورت گروه گروه مقابل درب استادیوم المپیک پارک قرار ملاقات گذاشته تا به صورت دسته جمعی با پرچم‌های بزرگ و کوچک و با صور‌ت های نقاشی شده به رنگ پرچم ایران به ورزشگاه بیایند.

در حال حاضر که کمتر از چهار ساعت تا شروع این مسابقه باقی مانده است، اطراف ورزشگاه خلوت است، اگر چه پیش‌بینی می‌شود تا یک ساعت دیگر کم‌کم شاهد حضور هواداران در اطراف استادیوم برای تهیه بلیت‌های اینترنتی‌هایشان و احیانا خرید بلیت‌های جدید باشیم.

ورزشگاه المپیک سیدنی که میزبان بازی دو تیم ملی فوتبال ایران و قطر است میزبان المپیک 2000 سیدنی بود که بعد از آن تغییر و تحولاتی در معماری آن صورت گرفت و گنجایش این استادیوم هم حدود 20 هزار نفر هم کاهش پیدا کرد.

این استادیوم بزرگ‌ترین ورزشگاه استرالیا است که یکی از دیدارهای نیمه‌نهایی و فینال جام ملت‌های آسیا هم در آن برگزار می‌شود.

در کنار این استادیوم ورزشگاه 30 هزار نفری دایره‌ای شکلی وجود دارد که استرالیایی‌ها در آن بازی راگبی انجام می‌دهند.