به گزارش پارس،خبر ورزشی نوشت: آقای «ز» که دیروز نوشتیم متهم به دوپینگ شده، شهاب زاهدی است... در خبر دیروز به نام شهاب زاهدی اشاره نکردیم اما این بازیکن جوان پرسپولیس در مصاحبه با سایت‌ها و خبرگزاری‌ها، ‌به هوای دفاع از خودش، ‌اعلام کرد نمونه اول تست دوپینگش مثبت از آب درآمده است!

شهاب زاهدي كه ناخواسته و ندانسته پودر مكمل پروتئين استفاده كرده و آزمايش دوپينگش مثبت شده، به يكي از سايت‌ها گفته: «شخصاً اقدام به خريد برخي پروتئين‌ها كردم و فعلاً نام ماده‌اي كه مصرف كرده‌ام را نمي‌گويم.» به سايت ديگري گفته: «خواب و خوراك ندارم، زندگي‌ام به‌هم ريخته و ماده ممنوعه را در بازي تيم اميد پرسپوليس استفاده كردم.»

او همچنين در گفت‌وگو با يك خبرگزاري اعلام كرده: «ندانسته دوپينگ كردم و اگر محروم شوم، زندگي‌ام نابود مي‌شود.» شهاب به خبرگزاري ديگري هم گفته: «پودر مكمل را زمان سرمربيگري علي دايي خوردم و زمان سرمربيگري درخشان، در بازي حذفي پرسپوليس و گل‌گهر سيرجان كه تست دوپينگ دادم، آزمايش من مثبت شد.»

سرمربي تيم اميد پرسپوليس هم در واكنش به يكي از مصاحبه‌هاي زاهدي گفته: ‌«ما در تيم اميد پرسپوليس به حدي اوضاع مالي‌مان خراب است كه حتي يك آمپول ساده هم نمي‌توانيم به بازيكنان بدهيم، چه برسد به مكمل غذايي و...»
زاهدي در حالي اين مصاحبه‌هاي پراكنده را انجام داده كه براي دفاع از خود اصلاً نيازي به پراكنده‌گويي ندارد! شهاب زاهدي جوان بهتر است سكوت اختيار كند، چون با هر مصاحبه‌اي كه انجام مي‌دهد، عده‌اي را به واكنش وامي‌دارد. نمونه‌اش بهروز سلطاني، مربي دروازه‌باني اميدهاي پرسپوليس كه مي‌گويد: «شهاب اين اواخر خيلي ضعيف بازي كرد و كادر فني تصميم گرفت اصلاً از او استفاده نكند.» احتمالاً طي روزهاي آينده بقيه كساني كه زاهدي درباره‌شان حرف زده نيز در مقام پاسخگويي برمي‌آيند و اين پاسخ‌ها شرايط شهاب را دشوارتر مي‌كند.

آنهايي كه به شهاب جوان مشاوره مي‌دهند، بهتر است او را به سكوت دعوت كنند تا مراحل اعتراض او به جواب مثبت نمونه اول آزمايش دوپينگش به شكل قانوني طي شود.
زاهدي كه شواهد نشان مي‌دهد ندانسته پودر مكمل پروتئين استفاده كرده است، با اين حرف‌ها نه تنها از خودش دفاع نمي‌كند بلكه بيشتر در مظان اتهام قرار مي‌گيرد.

شهاب زاهدي بعد از پايان بازي حذفي پرسپوليس و گل‌گهر سيرجان تست دوپينگ داده بود. در آن بازي، هادي نوروزي و شهاب زاهدي تست دوپينگ دادند كه جواب آزمايش نوروزي منفي درآمد و جواب آزمايش زاهدي