به گزارش پارس به نقل از ایسنا: حاشیه‌های به وجود آمده برای حضور محسن مسلمان در استقلال یکی از مهم‌ترین اتفاقات نقل و انتقالات نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر بود.


مطمئنا بعد از انتقال آندرانیک تیموریان به تراکتورسازی، رفتن محسن مسلمان و محمد قاضی به تیم فوتبال فولاد خوزستان، مهم‌ترین اتفاق و نقل و انتقالات نیم فصل بود.

در این میان انتقال محسن مسلمان از باشگاه ذوب آهن به فولاد خوزستان، سر و صدای زیادی را ایجاد کرد و این بازیکن در نهایت با نظر مسئولان ذوب آهن راهی خوزستان شد.

پرونده‌ مسلمان یکی از اتفاقات عجیب در نقل و انتقالات لیگ فوتبال ایران بود که در نهایت با انتقال دقیقه 90 این بازیکن به فولاد به اتمام رسید. از نخستین روزهایی که آبی پوشان پایتخت برای حضور مسلمان ابراز تمایل کردند صحبت از مبالغ سنگین برای انتقال این بازیکن بود. سعید آذری در ابتدا اعلام کرد که ذوب آهن برای انتقال قرضی و شش ماهه مسلمان به استقلال فقط مبلغ 500 میلیون تومان را برای رضایت نامه می‌خواهد. این مبلغ جدای از هزینه‌ای بود که استقلال باید برای جذب این بازیکن به صورت مجزا پرداخت می‌کرد.

البته در آن هنگام صحبت‌هایی در مورد جابجایی محسن مسلمان و آندرانیک تیموریان شنیده می‌شد که در نهایت مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد که به صورت مجزا و نه به صورت معاوضه‌ای خواستار حضور تیموریان هستیم.

این مبلغ سنگین از همان ابتدا مورد مخالفت مسئولان باشگاه استقلال قرار گرفت و آنها درخواست رضایت نامه 250 میلیون تومانی را برای مسلمان کردند. در نهایت روز 18 آذر خبری مبنی بر انتقال محسن مسلمان به استقلال و قرارداد دو ساله و نیم این بازیکن با استقلال منتشر شد.

اما در روزهای بعد این خبر از سوی مسئولان باشگاه ذوب آهن مورد سوال قرار گرفت و به نوعی تکذیب شد. در نهایت پس از کش و قوس‌های فراوان محسن مسلمان روز هشتم دی ماه با حضور در دفتر باشگاه استقلال در آستانه امضای قرارداد قرار گرفت، اما درست در لحظات پایانی به دلیل اختلافات مالی بین مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و اعضای هیات مدیره استقلال حضور مسلمان در جمع آبی پوشان منتفی شد.

میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال از تماس‌های مکرر با این بازیکن برای حضور در استقلال خبر داد و علی نظری جویباری هم به عنوان معاون باشگاه از بی پاسخ ماندن پاسخ‌هایش از سوی مسلمان خبر داد.

البته درست در روزهایی که استقلال خواهان محسن مسلمان بود، صحبت هایی از تلاش پرسپولیس برای جذب محسن مسلمان به گوش می‌رسید. حمید درخشان نیز در نشست خبری خود از درخواست دو میلیارد تومانی ذوب‌آهن برای صدور رضایت‌نامه مسلمان خبر داد که در نهایت حضور این بازیکن در جمع سرخپوشان منتفی شد.

سرانجام درست در آخرین لحظات نقل و انتقالات نیم فصل محسن مسلمان با قراردادی شش ماهه راهی فولاد خوزستان شد. این انتقال بر اساس گفته مسئولان باشگاه ذوب آهن حدود 850 میلیون تومان برای این باشگاه منفعت داشت.

استقلال که تلاش می‌کرد بین محسن مسلمان و کاوه رضایی یک بازیکن را جذب کند، سرانجام موفق نشد هیچ یک از این بازیکنان را در نیم فصل دوم در اختیار بگیرد.