به گزارش پارس، در شرایطی که بعد از ناکامی تیم ملی جودو در بازی‌های آسیایی اینچئون مسئولان این فدراسیون اعلام کردند که برای هدایت تیم ملی قصد جذب و استفاده از مربیان خارجی را دارند، مجید زارعیان به عنوان سرمربی تیم ملی منصوب و معرفی شد.

آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون جودو در گفت‌وگو با تسنیم در این مورد اظهار داشت: رایزنی‌هایی در این مورد داشتیم اما نتوانستیم به نتیجه مطلوب برسیم. با توجه به اینکه نباید زمان را از دست می‌دادیم و رقابت‌های کسب سهمیه المپیک پیش روی است شورای فنی تصمیم گرفت که از گزینه‌های داخلی استفاده کند و با جمع‌بندی صورت گرفته زارعیان را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.

وی ادامه داد: زارعیان مربی با تجربه‌ای است و با توجه به این موضوع می‌تواند به تیم ملی کمک کند اما در این میان از وجود و نظرات تمام بزرگان جودو در هدایت تیم بهره خواهیم برد. او چندین سال است در کنار تیم‌های ملی بوده و به همین دلیل این فرصت در اختیارش قرار گرفته است، البته از او ممنونم که این موضوع را پذیرفت تا به جودو کمک کند.

مدیر تیم‌های ملی جودو عنوان کرد: اردیبهشت ماه آینده باید در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کنیم و بعد از آن نیز رقابت‌های جهانی را پیش رو داریم. باید با برنامه‌ریزی دقیق و به قولی حساب شده در این میادین حاضر شویم. امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاوریم.