به گزارش پارس به نقل از  خبرآنلاین؛مهدی محمد نبی در حاشیه تمرین تیم ملی و در جمع خبرنگاران گفت:«تیم ملی فردا آخرین تمرین خود را در تهران انجام می دهد و فردا ساعت 21.30 راهی استرالیا می شود.ما 9 روز در سیدنی تمرین می کنیم . یک بازی دوستانه هم با عراق در برنامه داریم.کارهای اداری این بازی انجام شده است و مورد تایید فیفا هم قرار گرفته است. با توجه به اینکه هر دو تیم در سیدنی به سر می‌برند برای برگزاری این بازی موافقت خود را اعلام کردند.ما تمام تلاشمان را می کنیم تا با حداکثر توانمان در جام ملتها حاضر شویم.»

نبی درباه جای خالی دو بازیکن هم حرف زد و گفت:«فعلا زمان داریم تا جای خالی دو بازیکن را پر کنیم.کروش به دلایل مختلفی این دو جای خالی را نگه داشته است.»آیا این دو بازیکن پولادی و رفیعی هستند؟ نبی در این مورد می گوید:«بهتر است در این مورد کروش صحبت کند.این مسائل مربوط به کروش است.»

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه این بازیکنان دچار تخلف شده‌اند و آیا درست است که فدراسیون فوتبال برای بخشش آنها اقدام کند گفت:« همیشه هم من و هم کفاشیان اعلام کرده‌ایم که تابع قانون هستیم و فراتر از آن نمی‌رویم به هر حال بحث تیم ملی هم برای مسئولان نظام وظیفه، وزیر ورزش و سایر افراد اولویت دارد.»

نبی در مورد اینکه محکم‌کاری‌های صورت گرفته برای بازی با فلسطین اندک بوده است گفت: «طبق قانون فیفا اجازه برگزاری بازی دوستانه را نمی‌دهد مگر اینکه مورد تایید آنها قرار بگیرد در مورد بازی با فلسطین هم این کار را انجام داده بودیم اما آنها کار غیرحرفه‌ای کردند و خلاف توافقی که انجام داده بودیم اقدام کردند. حالا اینکه چه برخوردی با آنها انجام بهیم به تصمیم‌گیری کفاشیان برمی‌گردد اما لغو این بازی از لحاظ فنی به ما ضرر زد.»