اولين نفري كه براي دريافت چمدان‌هاي خود مراجعه كرد، وريا غفوري بود كه مي‌گفت عجله دارم و بايد به پرواز شهرستان برسم... بعد از غفوري، ملي‌پوشان يكي پس از ديگري به سالن فرودگاه آمدند و چند نفري مقابل دوربين‌ها و خبرنگاران ايستادند و مصاحبه كردند اما بعضي‌ها هم مثل خسرو حيدري 20 ساعت(!) نخوابيدن را بهانه كردند و حاضر به مصاحبه نشدند. اين بار از اتوبوس هم براي حمل و نقل ملي‌پوشان خبري نبود و آنها با استفاده از تاكسي‌هاي فرودگاه به خانه رفتند. موقع جدا شدن هم بازار ماچ و بوسه داغ بود... آندو و محمد نوري به نوعي با هم خداحافظي مي‌كردند كه انگار قرار نيست ديگر يكديگر را ببينند البته نوري سال نو ميلادي را هم پيشاپيش به آندو تبريك گفت. در همين گير و دار ماركار آقاجانيان هم به شوخي خطاب به عكاسان و خبرنگاران حاضر در فرودگاه گفت يعني شما نمي‌خواهيد يك تبريك خشك و خالي بابت كريسمس به من بگوييد؟! همين شوخي، همكاران‌مان را ياد عكاسي براي مراسم كريسمس انداخت و آنها يك لیوان منقش به بابانوئول دست ماركار و آندو دادند و از آنها عكس گرفتند.

جالب است بدانيد در همين گير و دار حواس علي كريمي به همه چيز بود. دستيار كروش از تداركات تيم ملي پرسيد لازم است پاسپورت‌هاي ملي‌پوشان را جمع كني براي ويزاي استراليا يا نه؟! و جواب شنيد نه علي‌آقا، ويزاي استراليا برچسبي نيست و برگه صادر مي‌شود...

البته اميرحسين صادقي هم از فرصت استفاده كرد و براي جدايي از استقلال از جادوگر استعلام گرفت! كاپيتان استقلال كه انگار روي آسمان و در حال پرواز از قرار گرفتن نام خود در ليست فروش خبردار شده بود، همين كه مسعود اكبري، عكاس خبرورزشي را ديد،‌ با خنده و با اشاره به تيتر يك ديروز روزنامه گفت: «خبرورزشي چي مي‌گه؟!» اميرحسين صادقي همچنين خطاب به كريمي گفت: «علي‌آقا، به نظر شما الان اگر باشگاه اسم من را در ليست فروش گذاشته باشد، بايد پول من را تا ريال آخر بدهد يا نه؟!» كريمي هم با لبخند جواب داد: «اميرحسين‌جون، دلت خوشه‌ها! باشگاه‌هاي ايراني تا آخر فصل برايشان بازي مي‌كني و نصف پولت را نمي‌دهند، آن‌وقت تو توقع داري وسط فصل جدا شوي و تمام پولت را بگيري!»

حالا بماند كه اميرحسين صادقي مدعي بود با استقلال قرارداد دوساله دارد و جدا نمي‌شود. يكي از ملي‌پوشان هم در فرودگاه ادعا كرد: «فكر كنم اميرحسين در نهايت در استقلال بماند، به گوش كادر فني رسيده او در اردوي آفريقاي جنوبي حرف‌هايي زده و از دستش شاكي هستند و فكر كنم با يكي، دو جلسه پشت ‌سر هم و خصوصي اين مشكل حل شود.»