به گزارش پارس به نقل ازجام ، وحید طالب لو که طی روزهای گذشته در تمرین استقلال حضور یافته بود، امروز برای انجام مذاکره پیرامون پیوستن خود به جمع آبی پوشان به باشگاه استقلال رفت.

سازمان لیگ روز گذشته تاکید کرد هیچ بازیکنی حق جدایی از راه آهن را ندارد و به همین دلیل استقلالی ها در حال یافتن راهکاری هستند تا شرایط حضور طالب لو در تیم خود را فراهم کنند.

طالب لو در فصل جاري و هنگام امضاي قراردادش، حاضر به بخشش مطالبات فصل گذشته اش شد، طلبي که نزديک به ۳۰۰ ميليون تومان بوده است.

اين دروازه بان به شرطي اين مبلغ را بخشيد که در قراردادش بندي لحاظ شود که در نيم فصل دوم و در صورت داشتن پيشنهاد خوب، قراردادش به صورت يک طرفه فسخ شود که راه آهني ها هم با اين قضيه موافقت کردند.

اين بند در قرارداد طالب لو لحاظ شد تا اينکه يک نيم فصل سپري شد و بحث حضور وي در استقلال مطرح شد.

در حاليکه که طالب لو پس از دريافت پيشنهاد استقلالي ها در تلاش برآمده بود تا رضايت مديران راه آهن را جلب کند، از طريق يکي از مسئولان تيم و به طور اتفاقي، متوجه بندي که در ابتداي فصل در قراردادش آمده بود، مي شود.

به همين خاطر هم تصميم مي گيرد که قراردادش را به صورت يک طرفه فسخ کند و به تيم سابقش بازگردد، کاري که هيچ منع قانوني هم ندارد.