به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علی لطیفی ضمن اشاره به اینکه به همراه استیلی از این باشگاه خداحافظی می‌کند، گفت: 300 خانواده در این باشگاه نان می‌خورند، یکی از بازیکنان ما که به تیم امید معرفی شده در خانه یک خواهر فلج دارد و با کمک حمید استیلی توانست به تیم امید برود.


وی افزود: در 25 سالی که در این فوتبال هستم فردی صادق‌تر از حمید استیلی ندیدم. قبل از شروع بازی‌ها وقتی با من تماس گرفت از او پرسیدم کار تمام شده و او نیز به من گفت، با توجه به دو اصل که یکی اعتماد به قوه قضائیه و دیگری کلام‌الله مجید که بر روی میز قاضی بود کار را تمام شده می‌دانم.

استیلی عنوان کرد: در تمام دنیا افرادی مثل حمید استیلی را روی سرشان می‌گذارند و قربان صدقه‌اش می‌روند اما اینجا فقط او را تخریب کردند. باید به قضیه فوتبال فوتبالی نگاه کنیم. همه چیز را به معناهای دیگر برنداریم. استیلی 100 میلیون قرارداد بسته و من که کمک مربی او هستم 110 میلیون قرارداد بستم. با اینکه مشکلات فراوان مالی دارم اما اعلام می‌کنم بهشت و جهنم را با حمید استیلی می‌روم و به همین دلیل من نیز از باشگاه کنار می‌کشم.

مربی راه‌آهن خاطرنشان کرد: تمام بچه‌های ما در رختکن گریه می‌کنند، ولی متاسفانه شرایط به گونه‌ای رقم می‌خورد که انگیزه‌ها از بین می‌روند. حمید استیلی گل قرن را زده و کسی بوده که مقام معظم رهبری سر او را بوسیده است. گلی که او به آمریکا زد با میلیاردها تومان هم قابل مقایسه نیست. واقعا متاسفم که چنین اتفاقاتی را در فوتبال این مملکت شاهد هستیم.