به گزارش پارس به نقل از مهر: سرمربی اسبق تیم ملی با بیان اینکه مشکل پرسپولیس فنی نیست گفت: پرسپولیس مشکلات انضباطی دارد و باید عدم نتیجه گیری را در آن جستجو کنیم.


محمد مایلی کهن در حاشیه دیدار عصر امروز پرسپولیس تهران مقابل فولاد خوزستان که منجر به شکست این تیم برابر تیم خوزستانی شد گفت: بازی بسیار بی کیفیتی بود و همه دیدیم که یک فوتبال خوب در این بازی انجام نشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آیا شما بازی های دیشب را دیدید و از تماشای آن لذت بردید.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه نمی توانیم فوتبال اروپا را با فوتبال ایران قیاس کنیم گفت: من چنین چیزی را قبول ندارم مگر آنها سه پا دارند یا دو مغر دارند آنها هم مثل ما هستند ولی اروپایی ها می خواهند که انجام دهند اما ما نمی خواهیم و انجام نمی دهیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: عدم نتیجه گیری پرسپولیس مشکل فنی نیست بلکه مشکل انضباطی نیست چرا بازیکان پرسپولیس مرتب مصدوم می شوند و هر مصدومیت آنها چندین وقت به طول می انجامد اما چرا در اروپا رونی یا مسی و یا سایر اروپایی ها اینگونه مصدوم نمی شوند.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می تواند در لیگ قهرمانان نیز موفق باشد یا خیر گفت: فعلا به جای پرسیدن این سوال به این فکر باشیم که پرسپولیس در لیگ خودمان موفق باشد.

وی در پاسخ به این سوال که درخشان در ابتدای حضورش در پرسپولیس قول قهرمانی داده بود اما او هم در چند بازی اخیر نتیجه را واگذار کرده است گفت: من همیشه رک صحبت می کنم و باید بگویم درخشان هم نتوانسته است به آنچه که قول داده است عمل کند او نتوانسته یک تیم خوب را روانه زمین کند و مطمئنا روزهای سختی را پیش رو خواهد داشت.

محمد مایلی کهن در پایان و در پاسخ به این سوال که چرا با توجه به اینکه سیاسی در زندان به سر می برد نفر دومی در باشگاه وجود ندارد که کارهای او را انجام دهد گفت: متاسفم که اجازه ندادند سیاسی به کارش ادامه دهد او به دنبال این بود که آرامش را به پرسپولیس حاکم کند اما اجازه چنین کاری به او داده نشد و من امیدوارم که هر چه زودتر راهکاری اندیشه شود تا او از زندان آزاد شده و به کارهای پرسپولیس رسیدگی کند.