به گزارش پارس به نقل از تسنیم، حسین خطیبی امشب در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: سردار کریمیان و عباسی برای باشگاه زحمات زیادی می کشند و باید از آن ها تشکر کرد. همچنین نظمی زحمات زیادی برای باشگاه در طول سال کشیده بود که نباید این زحمات را نیز فراموش کرد.


وی افزود: هواداران تراکتور در طول بازی ها حمایت های زیادی انجام می دهند و امیدوارم در نیم فصل با تدابیر خاصی که خطیبی و باشگاه برای تیم در نظر دارند مثل نیم فصل اول بازی های خوبی انجام دهیم و در آسیا موفق ظاهر شویم.

مربی تیم تراکتورسازی درباره بحث خرید سربازی که امروز مطرح شد خاطرنشان کرد: اگر چنین چیزی وجود داشته باشد خوشحال می شویم ولی تا امروز ظهر که تمرین داشتیم به ما چیزی نگفته بودند.

خطیبی گفت: در 3 بازی اخیر ما نتایج خوبی کسب نکردیم. در بعضی از بازی ها خوب بازی کردیم ولی بعضی مواقع عملکرد خوبی نداشتیم. سعی می کنیم در نیم فصل دوم ضعف هایمان را برطرف کنیم.

وی با اشاره به عملکرد خوب ذوب آهن در هفته های اخیر تاکید کرد: این تیم بازی های خوبی انجام داده و فردا کار سختی مقابل این تیم داریم و با علم به اینکه ذوب آهن تیم خوبی است برنامه ریزی کردیم فردا با منطق و هوش بالا اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم.

مربی تیم تراکتورسازی درباره مصدومان تیمش گفت: خالد شفیعی، شاهین ثاقبی و لوسیانو ادینهو مصدوم بودند که خوشبختانه به بازی فردا می رسند. دلیر 3 اخطاره است و کمیته انضباطی درباره او تصمیم می گیرد تا در بازی های برگشت بتواند در تیم حضور پیدا کند.

خطیبی درباره غیبت هواداران در بازی فردا تاکید کرد: هواداران همیشه به ما نیروی مضاعف دادند و انگیزه بازیکنان را بالا بردند. بازیکنان به خوبی می دانند هواداران هر موقع در ورزشگاه باشند به تیم روحیه می دهند ولی به امید خدا فردا ما را دعا می کنند تا 3 امتیاز برایشان کسب کنیم.

وی درباره کنار گذاشته شدن حامد لک گفت: نظر خطیبی این است که حامد لک زحمات زیادی برای تیم کشیده ولی کادر فنی از او راضی نبودند و امیدواریم وی در هر تیمی که حضور دارد موفق باشد. ما لک را از لیست خارج کردیم.

خطیبی درخصوص اینکه آیا لک عمداً گل خورده است گفت: حامد لک بازیکن خوبی بوده و ما به خوبی می دانیم هر بازیکنی افت و خیز دارد و حامد لک در این 2 ماه اخیر افت کرده بود و کادر فنی با او صحبت کرد و تلاش کردیم تا او به شرایط برگردد ولی در بازی ها تمرکز نداشت.

وی افزود: روزهای اخیر روزهای بد این بازیکن بود و ما به این نتیجه رسیدیم که تراکتور به یک گلر بزرگ نیاز دارد و عیسی اندوی را به تیم اضافه کردیم تا دروازه بان بزرگی در اختیار داشته باشیم.

خطیبی درباره اینکه آیا استعفای نظمی به تیم لطمه زد، گفت: استعفای نظمی مقابل فولاد شوک بزرگی به تیم وارد کرد. نظمی زحمت زیادی برای باشگاه کشیده و می توانست یک روز هم صبر کند و این استعفا در بازی با فولاد تاثیر منفی روی بچه ها بر جای گذاشت.