به گزارش پارش، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:30 امروز در زمین کمپ مرحوم حجازی پیگیری شد.در تمرین امروز آبی‌پوشان یعقوب کریمی حضور نداشت و مهدی کریمیان و آندرانیک تیموریان هم غایب بودند.
 
*قبل از شروع تمرین امروز سرمربی استقلال چند دقیقه با بازیکنان تیمش به صحبت پرداخت.
 
*محسن مسلمان که با مسئولان استقلال به توافق رسیده است و تنها منتظر امضای برگه تسویه حساب با باشگاه ذوب آهن است در تمرین امروز حضور پیدا نکرد. این بازیکن قرار است در صورت موافقت آذری به زودی قراردادش را در هیات فوتبال تهران ثبت کند.
 
*میلاد کرمانی مقدم بازیکن جوان سایپا که در دیدار دوستانه استقلال و شاگردان مجید جلالی مورد توجه قلعه‌نویی قرار گرفت امروز در تمرین حاضر شد. این بازیکن قبل از شروع تمرین برای دقایقی با کادر فنی آبی‌پوشان صحبت کرد.
 
* هاشم بیک زاده که امروز بعد از خروج از فدراسیون مصاحبه عجیبی انجام داده بود بعد از جلسه با افشارزاده در خصوص مطالبات خود در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد.
 
*حدود 20 نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز این تیم حاضر شده و در خصوص نقل و انتقالات صحبت می‌کردند.
 
*جاسم کرار که شب گذشته در برنامه 90 حضور پیدا کرده بود با استقبال همبازیان خود رو به رو شد. کرار در خصوص برنامه 90 و اتفاقات این برنامه با بازیکنان صحبت کرد و جالب اینجا است که برخی بازیکنان به این بازیکن عراقی می‌گفتند چطور جرات کردی به برنامه 90 بروی؟!
 
* در بخش اول تمرین بازیکنان زیر نظر مهریزی گرم کردند و سپس به کار تاکتیکی روی آوردند. در بخش پایانی هم بازیکنان در دو گروه فوتبال دستگرمی انجام دادند که در این بخش سرمربی استقلال هم برای دقایقی پا به توپ شد.
 
* تمرینات تیم استقلال فردا پیگیری خواهد شد و اعضای این تیم ساعت 11 در کمپ مرحوم حجازی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اهواز برگزار خواهند کرد.
 
* رضا رجبی و میرشاد ماجدی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند.
 
تیم فوتبال استقلال روز 5شنبه در خوزستان و در ورزشگاه غدیر شهر اهواز میهمان استقلال این شهر خواهد بود.