بر اساس شنیده‌ها و گمانه‌زنی‌هایی که این روزها در اکثر منابع خبری می‌بینیم و می‌شنویم اسامی بازیکنان مورد نظر امیرقلعه نویی سرمربی تیم استقلال به این شرح است:

 
رضا عنایتی از پدیده، میلادنوری از پیکان، رسول نوید کیا از سپاهان، بابک حاتمی و کاوه رضایی از سایپا، محسن مسلمان از ذوب آهن.
 
اما لازم به ذکر است، انتشار این اسامی فقط در حد گفتار و گمانه‌زنی است و این طور که به نظر می‌رسد ثبت قرارداد این بازیکنان طی روزهای آتی به طور رسمی بین اعضا هیئت مدیره باشگاه استقلال و فوتبالیست‌های موردنظر انجام خواهد شد.
 
**استقلال خواهان 7 بازیکن اما 2 نفر در لیست مازاد/صادق پور: مراحل جذب بازیکنان‌ مد نظر قلعه‌نویی انجام شد
 
عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: تمام مذاکرات مورد نیاز برای جذب بازیکنان مد نظر قلعه‌نویی توسط مسئولین باشگاه صورت گرفته است.
 
صادق پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: در راستای جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم‌ آبی پوشان تمام مذاکرات و اقدامات لازم را با باشگاه‌های مربوطه‌ انجام داده‌ایم‌ و فرآیند جذب بازیکنان روند خوب و چشمگیری داشته است.
 
وی تصریح کرد: مذاکرات و جلسات حضوری با باشگاه‌های مورد نظر انجام شده است مسئولین باشگاه استقلال در صدد هستند بهترین بازیکنان در نیم فصل جذب کرده و رضایت سرمربی و در نهایت رضایت هواداران را جلب کنند.
 
باید بگویم مذاکرات انجام شده و تا زمانی که قرار دادی بین باشگاه استقلال و باشگاه دیگر به منظور رسمی منعقد نشود نمی‌توانیم از جذب بازیکن صحبت کنیم.